Part 1
Tür : Soft, fluff
Karakterler : Toge İnumaki, Yuta Okkotsu, İtadori yuuji
Toge İnumaki :toge ilginizi istediğinde genellikle kelimeler yerine dokunuşu kullanır. siz mutfakta durup ikinize akşam yemeği hazırlarken, o da kollarını arkadan beline dolayacak ve sanki hayatı buna bağlıymış gibi sana sarılacak.
Seni gecenin geri kalanında yalnız bırakmasının mümkün olmadığını anlaman için tek bir kelime söylemesine gerek yok ama sen kim oluyorsun ki şikayet ediyorsun?
Eğer ders çalışmakla meşgulseniz, omzunuzun üzerinden eğilir ve yanağınızı öper, sizden bir mırıltı çıkar ama sonra ne yapmayı planladığını anladığınızda sızlanırsınız.
"Dikkatimi dağıtmayı bırak, bunu gerçekten yapmam gerekiyor, yoksa gelecek sınavımda başarısız olurum," diye mırıldanıyorsun, gözlerini notlarından ayırmamaya çalışıyorsun ancak yüzünüzün erişebildiği bölgelerine öpücükler koymaya devam ederken Toge'nin başka planları var.
"Gerçekten ders çalışmam lazım," diye mırıldanıyorsun ama arkandaki çocuk az önce söylediklerine katılmıyormuş gibi başını sallıyor.
Herkesin molaya ihtiyacı var değil mi? bu yüzden elini tutuyor ve seni yatağa doğru çekmeye başladığında sana başka seçenek bırakmıyor.
Yüzünüzü bile görmeden geçirdiğiniz bir günün ardından sizi kucaklamak, ayrıca onun kollarında uyumanız mükemmel bir ikili anlaşma. dikkatinizi çekiyor ve günün sonunda istediği de buydu.
Yuta Okkotsu :
Özellikle uzun bir günün ardından senden uzak durmak onun için kolay değil. Arkadaşlarıyla geçirdiği her saniyeden keyif almasına rağmen, arkadaşlarıyla takılmak yorucu oluyor.
Eve geldiğinde ona ilgi verip yorgunluğunu alacağını biliyor.
ancak bazen özellikle sınav döneminde kendi işlerinizle meşgul olursunuz. Sadece aynı odada oturarak sizi istemeden rahatsız edeceğini bildiğiniz için çoğu zaman kendinizi bir odaya kilitlersiniz.
Ders çalışmadığınız zamanlarda ya uyuyorsunuz ya da bazen arkadaşlarınızla dışarıdasınız.
Birkaç gün boyunca tüm ilginizi toplayamamak, bunu kabul etmek istemese bile onu etkiliyor. belki çocuksu olabilir ama sonuçta sen onun teselli kaynağısın.
sınav sezonu nihayet bittiğinde bir gün okuldan eve geldiğinizde, yuta kollarını beline dolayabilmek için koridora doğru hızla koşuyor, onun kucağından ayrılmanıza fırsat vermiyor.
"Seni özledim" diye mırıldandı, dudaklarının kenarlarının bir gülümsemeyle kıvrılmasını izledi. "Seni özledim Yuta. ama kucaklaşmadan önce ayakkabılarımı çıkarmama izin verir misin?"
başını sallıyor ve bunu yapmana izin veriyor, ardından kollarını bir kez daha sana doluyor ve ikinizi kanepeye yatırmak için oturma odasına yürüyor.
"Çok uzun zamandır meşgulsün." Yuta'nın sesi boğuk çıkıyor çünkü yüzü artık göğsünüze gizlenmiş durumda ve siz parmaklarınızı onun koyu renkli, dağınık saçlarının arasında gezdirmeye başlıyorsunuz.
"biliyorum üzgünüm. Bu gece birlikte vakit geçirebiliriz, ben de seni çok özledim."
İtadori Yuuji :
ilgi ve şefkat isteme konusunda kesinlikle sessiz tarafta değil. Yapabildiği her an kollarını etrafınıza dolayacak ve sizi yakınına çekecektir.
bazı günler siz başka bir şeyle, çoğunlukla da okul işleriyle meşgul olduğunuz için bunu yapamıyor.
Sen ders çalışırken Yuji'nin yatak odanıza girmesine izin vermiyorsun. odaklanmanı engelleyecek kadar çok konuşuyor ve seni sadece sen pes edip onunla yatakta dinlenene kadar öpecek.
Eğer en az iki saat boyunca sizinle konuşamazsa veya size sarılamazsa gerçekten patlayabilir. Yapacak çok işi olduğu için okul günleri biraz daha kolaydır, ancak işleri sakinleştirmeyi başardığı anda onun ilk düşüncesi siz olursunuz.
bazıları için tuhaf gelebilir ama sizin gözünüzde çok tatlı, özellikle de okuldan sonra ortak evinize girer girmez gözleri parlıyor.
sizi sarılmak için kendine çekerek geriye doğru tökezlemenize neden oluyor ama ikinizi de hızla dengede tutuyor.
"Seni o kadar çok özledim ki artık sarılabiliriz değil mi? bir dakika daha sensiz kalabileceğimi sanmıyorum," diye mırıldanıyor sana sımsıkı sarılırken boynunuza doğru. "Lütfen, eğer seni şimdi bırakırsam gerçekten ölebilirim."
kıkırdarsın ve yanağını öpersin. "Bir süre kucaklaşabiliriz ama bir saat kadar sonra akşam yemeğini pişirmemiz gerekiyor. açlıktan öleceksin, biliyorsun," yuji hevesle başını salladı ve seni gecenin geri kalanını geçireceğin yatak odasına doğru yönlendirdi çünkü günün sonunda sana paket servis siparişi verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴜᴊᴜᴛsᴜ ᴋᴀɪsᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionJujutsu Kaisen ile ilgili oneshot, headcanons ve daha fazlası! (İZİNSİZ ALMAYINIZ) -Yamurntt