"Sıçtım ben. Ben sıçtım. Ben sıçmak. Sıçmak ben" "Tamam ya sıçmadın ben Toma söyleyeceğim o Mattheoya söylesin Doğru düzgün davransın dur hatta şimdi Toma msj atayım şimdi Mattheoyla gelsin" "O zaman Yejin saklansın da Mattheo onu görmesin nerede olduğunu sorsa o kendi odasına gitti deriz sen her ihtimak kendi odana git de sonra açığa çıkmasın planımız biz ses kaydı alarız"
O an odadan çıktım. Kendi odama gidip yatağıma yattım ve beni arayan Minhanın telefonunu açıp sesimi kapattım. Kulaklığımı da taktığımda tam oldum.
Şimdi ben yazdım Toma gelince anlayacaksın zaten.
Eee bizi çağırmışsın.
JYP konusuysa Yejine aşık olduğumu biliyorsun ve büyük ihtimal Hwasaya da anlattın. Ben ikinci rol olacağım. Çünkü hafızası yerinde olan Yejin Felixe aşık ve ben onun hafıza kaybından yararlanmamaıyım.
Çok iyi insansın. Ve doğru tahmin bana anlattı.
Yejine de anlatmışsındır se şimdi
Hayır Tom ona Mattheoya söylemeden anlatmam
Benim iznim var anlata bilirsin.
Gerçekten mi? O zaman çağırıp burada anlatayım.
Sahi ya o nerde?
Yan odada yani kendi odasında.
O zaman ben çağırırım.
Kapımın tıklatılma sesini duyunca yüzüne kapattım zaten şimdi gidecektim ve kendi kulaklarımla duyacaktım.
Hemen müzik kısmına girip rastgele bir şeye tıkladım. Neye tıkladığıma bile bakmadım. Girebileceğine dair komut verdiğimde girdi hemen. Yatakta uzanmıştım ama sonra direk ayağa kalktım. Telefonumu kenara koydum ve kulaklığı da çıkardım kulağımdan. Lyrcsleri duyamamıştım ama umrumda değildi.
"Şey yan odaya gelirmisin. Tom Hwasa Emily seni bekliyor" "Tamam geliyorum"
O odaya girdiğimizde bana Felixi çağırmamı söylediler. Telefonumu aradığımda Mattheo gülerek bana baktı ve "Öbür odada Red Lights çalıyor" Red Lights mı? "O zaman ben gidip Felixi çağırayım."
Aşağı kata inip odanın kapısından içeri baktım. Galiba onlar da kendi aralarında konuşuyordu. "Şey Felix benimle odaya gelebilirmisin lütfen" söylediğimde herkesin bana bakmasıyla yanlış anlaşılmayı fark ettim "Yani diğerlerinin yanına, seni çağırmamı söylediler de"
Hemencecik geldi. Diğerlerinin yanına gittiğimizde Mattheo anlattı aşık olduğunu ve bu dizide baş rol olmak istemediğini hatta az önce konuştuklarının hepsini. Felix ona teşekkür etti. Ardından diğerlerinin yanına gittik.
Biraz sohbet ettikten sonra gittiler. Geç olduğu için de direk uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Felix ile hayal et
FanficPark Yejin Stray Kids'in 9. üyesiydi. Önceden Felix hariç diğer üyeler onu sevmiyorlardı. Tabi sevmemelerinin nedeni vardı. Bir gün Yejin intihar etmeye çalışır ama kurtarırlar. Her şey ondan sonra başladı. 📌Woojin'i asla linçlemedim yapmayacağım...