Yn Anlatımlı
Sabah uyandığımda o evde değildim. Kurtuldum sonunda.
Jay- Oo uyandınmı
Yn- Sen kimsin lan
Jay- Artık seninle yaşıyacak kişi
Yn- Allahım sabır ver ben neden tek yaşayamıyorum
Jay- Güzel olmanın cezasıdır
Yn- Ne diyosun be
Odadan çıktı yine ismini bilmiyorum. Bide ben hep neden kaçırılıyorum yeter be.
Jay- Bak şimdi jeongini arayacağım ve ona artık burada yaşamak istediğini söyleyeceksin aksi takdirde diğer arkadaşlarını da kaçırırım ve onlar ölür
Yn- Tamam ama jeongin kim
Jay- Seni ilk kaçıran kişi
I- Alo kimsiniz
Yn- Merhaba jeongin
I- YN BULDUM SENI
Yn- Ben seninle yaşamak istemiyorum artık Jay ile yaşayacağım
Ardından Jay telefonu kapattı. Çok yorgun olduğum için uyudum.
Silah sesleriyle uyandım. Buda neydi. Aşağıya indim. Jeongin beni gördüğü gibi bana koştu. Arkamdaki lee knowu görmemiştim. Ardından karanlık.
Ryujin Anlatımlı
Kızları hiç görmemiştim onları merak ediyordum. Şu seungmin denen varlık hergün nedenini bilmediğim bir şekilde sağ koluma bıçakla 3 çizik atıyordu. Kolumda çok çizik vardı. Ve pansumanda yapmıyordu. Gecelerdir kolum mikrop kapmasın diye uyumuyorum. Yatakta getirmiyorki öküz. Yunjinin çığlıklarını 2 gün önce duydum. Belliki onada birşeyler yapıyorlardı. Yn inde çığlık sesini önceden duymuştum. Ama minadan haber yoktu. Öldümü kaldımı bilmiyorum. Yunjinin çığlıkları yn den ve benden kat kat gürültülüydü. Belkide ona daha çok uyguluyorlardı. Kızları aşırı merak ediyordum.
Yn Anlatımlı
Uyandığım gibi jeongin yanıma geldi. Bağırmaya başladı. Onu umursamadım. Beni çekip ayağa kaldırdı. Elinde bıçak olduğunu gördüm. Ama ben ölmek istemiyordum. Ve bilerekte yapmamıştım.
I- NEDEN YN NEDEN
Yn- O elindeki bıçakmı
I- Evet
Yn- Onu napıcaksın
I- Duvara geç
Yn- Nede-
I- DUVARA GEÇ DEDIM
Duvara geçtim. Korkuyordum. Bıçakla yanıma geldi.
I- Elini duvara koy
Yn- T-tamam
Elimi duvara koydum. Hala naptığını anlamıyordum. Sonra bıçağı elime sapladı...
Yn- AHHH
Elim aşırı derecede acıyordu. O ise usulca odadan çıkmıştı.
Mina Anlatımlı
M- O YN IN CIGLIGI MIYDI
H- BAGIRMA VE OTUR
M- YOK YA NEDEN PEKI YN IN YUNJININ VE RYUJININ ÇIĞLIKLARINI DUYUYORUM
H- YERINE OTUR YOKSA AYNISINI YASAYIP NE OLDUGUNU GÖRÜRSUN
Cevap vermedim. O ise odadan çıktı. Ağlamaya başladım. Kızlara ne olduğunu hala bilmiyordum.
Bangchan Anlatımlı
Yn in çığlığını karşı evdeki jisung bile duymuş. Bana gelip söyledi. Bende duymuştum. Jeonginin naptığını bilmiyorum.
B- Jeongin ne yaptın kıza
Jeongin cevap vermedi. Sinirle evden çıkıp arabaya bindi.
Devam edecek