ehhh,tom mă iubești nu?

119 3 2
                                    

În spate era chiar yurri ,fosta lui tom...care era disperată după el..
Sinceră să fiu mă durea în pulă de sentimentele lui așa că am zis să cobor și să merg la porbagajul mașini mele să iau benzină să îmi încarc motorul.
H:VREI SĂ TE DAI DRK LA O PARTE DIN USĂ?!
Y:și dacă nu vrea?
Atunci cu toți nervii mei  scot pistolul și îl îndrept spre ea,dar atunci în fața mea se pune tom .
T:Moare ea mor și eu.
H:3 sec să vă dați altel îi zbor capul aceste curve!cât și ție idiotule.
Atunci tom te trage într-un sărut apăsat,tu îi dai o palmă tare ,dai să deschizi ușa dar tom nu te lasă .
T:Te rog..stai aici.Putem avea o familie...
H:Poți avea cu yurri,și să mă uiți?
T:Nu,nu pot trăii fără tine ,hazel ești tot ce iubesc.
Atunci începi să plângi iar kira iese din mașină și se înghemuiește lângă tn și plânge și ea...
H:DACĂ MĂ IUBEAI NU MĂ ÎNȘELAI,DACĂ MĂ IUBEAI NU PLECAI,DACĂ MĂ IUBEAI NU MINȚEAI,DACĂ MĂ IUBEAI NU O APĂRAI!ȘI TOT EU SUNT REA TOM?PE BUNE.
K:hazel te rog hai să plecăm în tokyo... te rog
H:Kira nu cred că am să mai plec,poaye moartă...
T:MOARTĂ?!EȘTI O TÂRFĂ AI VREO 10 TATUAJE,MINȚI,PLÂNGI ÎNCONTINUU,VORBEȘTI ÎNTR-UNA, TE DAI VICTIMĂ!
H:DACĂ SUNT TÂRFĂ ATUNCI PLEACĂ CU JAVRA TA CARE SE FUTE ÎN BOSCHETE CU BILL!
T:Stai ce?
H:Da iubita ta de fute cu bill,nu vezi?!
Atunci tom se întoarce și eu pe la spate o împușc pe yurri.
T:Așa da ...
K:Hai hazel să plecăm ne așteaptă yannis la parcarea din aeroport să îl luăm!
H:Abea aștept să îl văd ,el chiar poate oferii iubirea ...
T:Deja?chiar te iubesc hazel !viața fără tine nu are sens ești totul meu!
H:Pa*și îl săruți în timp ce plângeai*
Tom știa că yannis te va omorâ așa că a venit cu voi.

Fata mafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum