2.2K 275 290
                                    

"PARK JİMİN UYAN HEMEN!"

Doyun'un yüksek desibelli sesi,çadırında mışıl mışıl uyumakta olan Jimin'i uyandırmıştı.Aslında sesi daha sonradan duymuştu.Hissettiği ilk şey kulaklarından çekilen kulaklıktı.Fena yakalanmıştı.Buraya gelmeden önce tüm elektronik eşyaları toplayan omega,oğlunun müzik eşliğinde pamuk gibi uyuduğu uykusunu bölmüştü.Hepsini aldığını sanıyordu.Anlaşılan Jimin bir şekilde yedeğini çadırına kadar sokmayı başarmıştı.

"Mmmmhh Yuyu lütfen bırak biraz daha uyuyayım"

Küçük bir çocukken Doyun diyemediği için hep Yuyu diyerek hitap ederdi.O yüzden arada sevimlilik yapar ve omegaya takma ismiyle hitap edip onun yüreğini ısıtırdı.Yine öyle yaparak sevimliliğiyle suçundan yırtmaya çalışmıştı ama nafileydi.Doyun çoktan telefonunu ve kulaklığını almıştı.

"Bunlar ben de kalacak"

"Ama Yuyuuuuuu~"

"Yok Yuyu falan hadi kaldır popoyu"

Oflaya puflaya kalkmıştı Jimin.Ama uyku mahmuru öylesine sevimliydi ki Doyun dayanamamış ve elleriyle oğlunun uykudan kabarmış saçlarını düzelttikten sonra yanaklarına öpücükler bırakmıştı.Onun gözünde hala çocuk Jimin vardı.Anne şefkati arayan,anne sıcaklığına hasret bir yavru...

İkisi de birbirlerinde eksik olan şeyleri bulmuşlardı.Ona anne demesi için hiç baskı yapmamıştı.Küçük olan da böyle bir girişimde bulunmamıştı.Ama bu ikisi arasında hiç problem olmamıştı.Jimin'in onu çok sevdiğini biliyordu.Chanwoo'nun iki yavrusunun da onu aileye kabul etmesi bile yeterli olmuştu.Önce saygılarını,sonra sevgilerini kazanmıştı.Bu yüzden bağları çok sağlamdı.

"Yani işe yaramadı mı?"

"Küçük bir yavruyken evet ama şimdi hayır tatlım"

"Ama ben hala senin küçük yavrunuuuum~"

Jimin'in bu sırnaşık halleri sadece ona özeldi.Chanwoo,her ne kadar oğlunu dışa karşı beta gibi büyütmek istese de bir omega olarak özünü kaybetmesini istememişti.Bu noktada da Doyun imdadına yetişmişti.Evin için minik,yaramaz,sevimli bir omega iken,dışında soğukkanlı,kibirli ve asi bir betaydı.Ve bu yaşına kadar bu iki kimliğini de oldukça iyi taşımıştı.

"Pekala benim küçük yavrum.O halde seni yavruların vakit geçirdiği alana bırakmalı mıyım?"

"Ya hyungggg~"

"Hadi.Kalk ve elini yüzünü yıka.Kahvaltı tam 9 da başlayacak"

Ardından çadırdan çıkmış ve Jimin'i yalnız bırakmıştı.Ormanın ortasında zor da olsa bir şekilde temizliğini halleden omega,her günkü rutinine uyarak ilacını almak için elini cebine atacağı sırada dün gece kucağında uyuyan yavru Hoojun,koştururken takılıp hemen önünde düşmüştü.O anlık panikle ilacı unutan Jimin,ağlayan yavruyu hızla yerden kaldırmış ve onu teselli etmeye başlamıştı.

"Şşşşşhh tamam tatlım iyisin"

"Acıyoy! Waaaaaaaaaaaaa!"

"Kim Hoojun! Sana etrafta koşmaman hakkında ne söylemiştim? Çadırında oturup ders çalışman gerekiyordu"

Yavrunun annesi olduğu belli olan omega yanlarına gelip küçük yavruyu azarlamaya başladığında Jimin'in sinirleri zıplamıştı.Nasıl bir anne yavrusunun yaralanmasını önemsemeden ona sorumluluklarını hatırlatırdı? Üstelik bir yavru olarak özgürce oynaması gereken bir zamanındaysa.

Untamable | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin