Seminggu kemudian
Aku terjaga dari tidur saat merasakan pussy ku basah. Aku bangun dari tidur dan mula bermain dengan pussy ku. Aku mengusap-usap kepala pussy ku dengan laju.
Dalam beberapa minit, pussy mula basah. Aku bangun dari tidur dan berjalan masuk ke bilik adik ku yang hanya terletak di hadapan bilik aku sahaja. Pintu dibuka sedikit dan berjalan terus ke katil adik ku.
Aku tarik tangan nya ke kawasan pussy ku. "Ahhh sedapnya" aku geselkan jari telunjuk di kawasan pussy ku. Dalam 2 minit macam tu, aku masukkan tangan adik aku dalam seluar dalam aku.
"Ermmm horny nya" geseran lembut dari jari adik ketiga ku buatkan ku sedap. "Ahh ahh" desah aku dengan perlahan. Aku ambil tempat disebelah kiri nya untuk sambung lagi kegiatan tersebut.
Aku membiarkan sahaja tangan nya di kawasan pussy ku. Dalam beberapa saat, jari jemarinya bergerak-gerak di pussy ku. Perlahan-perlahan jari nya tenggelam masuk ke dalam pussy ku. Aku luaskan kelangkang ku dengan sengaja untuk mudahkan kerja nya.
Posisi tidurnya sepatutnya baring terus ke posisi kiri. "Ermmm sedap" dia melajukan pergerakan jari nya ke dalam pussy ku buatkan ku tersentak. Tangan nya membalut tubuh ku dan badan nya didekatkan.
"Kakak" bisik dia di telinga ku. Batang nya digesel kan pada paha ku. Memang sudah keras. "Ahhh ahh"
"Kau memang suka masuk bilik aku tanpa keizinan, kan ?" dia lajukan jolokan jari di pussy ku buatkan ku terpancut. "Macam mana kalau mak tahu ?" tanya dia buatkan aku terdiam dalam mendesah.
Selesai dia finger pussy, dia mengeluarkan batang dari seluar pendek dan tampar muka aku dengan kasar. "Nak kote, kan ? Sini hisap kote aku dulu kakak"
Aku hisap kote dia. "Oh fuck. Sedap sial kau hisap" dia menujah mulutku dengan kote dia dengan laju. "Fuck. Ahhh mulut kakak aku memang sedap bodoh" kata dia meramas kedua-dua tetek aku dengan kuat.
Setelah itu, dia turun ke bawah pussy ku dan jilat. Tujuan untuk basahkan permukaan pintu puki ku. "Dah basah lah. Mesti kau terbayang-bayang aku sambil melancap, kan ?" tanya dia menjilat pussy ku.
"Ahhh ahhh" desah aku pegang kepala dia. Dia menyedut air puki ku dengan rakus. Berasa pussy ku digigit oleh dia. "ahhh sedap"
"Sedap ? Lagi sedap kalau masuk, kan ?" Plop! Batang dia telah memasuki pussyku dengan sekali jolokan sahaja. "Ahhh" desah aku.
Plop plop plop !!
Dia menujah puki ku dengan kuat dan laju. "Sedap sayang ?" tanya dia mengusap rambut ku dengan lembut sambil menujah. "Ahhh ahh" aku hanya angguk kepala sahaja.
Plop plop plop !!
"Sedap pussy kau" dia mencium bibir ku. Tujahan diberikan dengan kuat dan laju. Desahan ku semakin lama semakin kuat. "ahhh ahhh"
Dia menghisap tetek aku. Tangan kiri meramas tetek kiri. Henjutan berkurangan tidak bermakna dia melepaskan. Dia mendayungkan batang nya dalam pussy ku. Puting tetek ku ditarik dengan kuat.
"Ahh" aku terjerit sedikit. "Doggy style" dia mencabut batang nya dari pussy ku. Aku membongkok di depan nya. Dia meludah sedikit air liur di pussy ku dan mula menjolok.
Plop !!
"Ahhh"
Plopl plop plop !!
Dia menujah puki ku dengan kuat dan laju dari sebelum ini. Dia seperti seekor anak serigala remaja yang terjebak dalam dunia seks tanpa sengaja. "Ahhh ahhh sedap" akhirnya aku meluahkan kata nikmat itu kepada dia. Dia senyum sambil menujah dengan laju.
Katil yang kami berada itu mula bergoyang-goyang dan menari di lantai bilik dia. Sebaik bilik dia tak ada abang, kalau tak boleh kantoi bodoh. "Ahhh ahhh laju lagi"
"Okey kakak ku" dia menujah lagi kuat dan laju. "Kau nak aku pancut dekat mana ?" Dia menggigit telinga ku. Tujahan nya lebih kasar pada pussy ku.
"Mulut"
Tujahan terakhir diberikan kepada ku tersangatlah kuat dan laju. Aku terpancut tanpa sengaja di katil nya. dengan segera dia mengeluarkan batang dia dari pussy ku dan memasukkan ke dalam mulut ku. Pancutan susu putih hangat diberikan pada mulutku. Aku tertutup mata buatkan aku merasakan kenikmatan pancutan itu.
Selesai dia habiskan air pancutan, aku menelan air mani nya dengan segera. "Sini" dia mengangkat tubuhku dan bawa ke bilik ku. Dia meletak aku di katil. "Tidur ya. Kalau nak lagi, roger ja" dia mencium dahi ku dan segera keluar dari bilik aku sebelum terkantoi dengan ibu.
YOU ARE READING
SoG | Sister or Girlfriend ?✅🔞
Short Storysalah satu pilihan bakal memberikan keuntungan *Hanya sekadar imaginasi sahaja