14||Her halinle beğeniyorum||

353 41 14
                                    

Hyunjin"Aynısından bir kadeh daha alabilir miyim barmencim?"

Barmen Hyunjin'i onaylayıp kokteyli hazırlamaya başlarken Seungmin kadehindeki viskiden birkaç yudum aldı.

Hyunjin"Varya pamuk gibi oldum şuan. Çok iyi geldi, iyi ki buluşmuşuz."

Seungmin"Ben hiç rahat değilim Hyunjin."

Hyunjin yeni kokteylinden birkaç yudum aldı.

Hyunjin"Neden? Bir sorun mu var? Bana anlatabilirsin."

Seungmin"Seninle biraz dertleşmek için çağırdım aslında. Şuan bilincinin yerinde olup olmadığına emin değilim anlatmalı mıyım?"

Hyunjin"Kendimdeyim ben. İçki mayıştırdı biraz işte. Anlat sen."

Seungmin"Minho sevgili bulmuş hem de kız."

Hyunjin gülmeye başladı.

Seungmin"Shh yavaş gül bak tüm erkekleri başımıza toplayacaksın."

Hyunjin"Pardon. Komik sadece. Minho neden böyle bir şey yaptı ki?"

Seungmin"Bende onu anlamaya çalışıyorum. Biseksüel olabilir, aslında sevgili de yapabilir ben anormalleştiriyorum belki de."

Hyunjin"Sana yavşaması sahte miydi?"

Seungmin"Sence? Ben ayırt edemiyorum."

Hyunjin"Çapkın bir çocuk bunu net olarak bilemeyiz ama sevgili yaptıysa geçmiş olsun hakkını kaybettin."

Seungmin Hyunjin'in içeceğini kendi önüne çekti.

Seungmin"Sen daha fazla içme. Kırıcı olmaya başladın."

Hyunjin"Dost acı söyler."

Seungmin"Hayır şuan bana ümit verici cümleler kursan daha çok hoşuma giderdi. Gerçekle ilgilenmiyorum."

Hyunjin"Bu kadar umursuyorsan bunca zaman bu çocuğa neden soğuk yaptın?"

Seungmin"Soğuk yapmadım sadece samimi davranmadım o kadar. Normal arkadaşça konuşuyorduk. Bence Chan ve Jisung yüzünden oldu. Minho'nun benden vazgeçmesine neden oldular."

Hyunjin"Katkıları olabilir ama Minho senden yüz bulamadığı için peşini bıraktı bence."

Seungmin"Ağırdan almak istedim, neyse kendini belli etti işte. Jeongin'den bir farkı yok."

Hyunjin"Tamam üzülme bu kadar. Belki de seni kıskandırmak için sevgili yaptı."

Seungmin"Bana bunlarla gel."

Hyunjin gülerek Seungmin'in omzunu patpatladı.

Hyunjin"İçkimi alabilir miyim?"

Seungmin"Hayır, birazda ben içeyim belki kafam güzel olur."

Hyunjin"Barmencim bakar mısın? Bana daha değişik kokteyller hazırlar mısın lütfen?"

Seungmin"Sen niye bu kadar çok içiyorsun? Dertli misin?"

Hyunjin"Gibi gibi."

Seungmin"Anlat hemen."

Hyunjin"Seungmin bunu senden istediğime inanamıyorum ama bana flört etmeyi öğretir misin? En acilinden."

Seungmin"Ne?"

Hyunjin"Shh biraz yavaş tepki göster erkekleri toplama."

Seungmin"İşinize bakın biz sevgiliyiz."

Seungmin etraflarındaki erkekleri anında uzaklaştırırken Hyunjin bilmem kaçıncı kokteylini içmeye başladı.

Seungmin"Ben flört edebilseydim Minho yanımda olurdu zaten."

alter⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin