17 F.

406 23 4
                                    

Son kez sizden yorum isteyeceğim.

Her tatlı hikayenin bir sonu vardır .Bu hikayeninde olduğu gibi.

Sizden isteğim sadece üyeleri ayrımcılık yapmadan sevmeniz.

İyi okumalar😽🦕💖

########

Changbin gecenin bir yarısı eve geri döndüğünde Hyunjin daha uyumamış,Changbin odaya girdiğinde sinirli gözlerini ona çevirmişti.

"Neredeydin?! Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı?"

Changbin iç çekmiş ,üzüldüğü için yaşlarla dolan gözlerini Hyunjin'in sinirle bakan gözlerine kaldırmıştı.

"Üzgünüm" demişti yutkunarak

Changbin'in üzgün halini gören Hyunjin hemen yumuşamış,sevgilisini kendine çekerek hiç bırakmayacakmış gibi sarılmıştı.

Changbin'in gözlerinden sızan damlalar Hyunjin'in hırkasını ıslatırken ,Hyunjin büyük olanı rahatlatmak için sırtını okşamıştı.Ardından Changbin'in kucağına almış,yatağa oturmuştu.

"Bana bakar mısın birtanem?"

Changbin kafasını olumsuzca sallayarak Hyunjin'in boynuna başını gömerken ,Hyunjin büyük olanı biraz daha rahatlatmak için sırtını okşamış,ardından yüzünü elleri arasına alarak kendisine bakmasını sağlamıştı.

"Sana bağırdığım için üzgünüm bebeğim.Ama senin için çok endişelendim"

"Hyunjin-ah,kıskançlığım tutunca seninle kavga edip, aramız bozulmasın diye dışarı çıktım.Saatin nasıl geçdiğini fark etmemişim,telefonumu sessize aldığım içinde aramalarını duymamışım.Tekrar özür dilerim"

Hyunjin Changbin'in alnına uzun bir öpücük bırakmış,ona yeniden sarılmıştı.
"Şimdi iyisin değil mi?"

Changbin hmlayarak Hyunjin'i onaylamış,başını Hyunjin'in omzuna yaslamıştı.
"Aramız bozulmasın olur mu Hyunjin-ah?"

Hyunjin arkaya doğru kayarak yatağa uzanmış ,dizleri üstünde oturan bedeninde üzerine uzanmasını sağlamıştı.
"Böyle şeyleri düşünme birtanem,çünks bu asla olmayacak"

Kolları arasında yatan bedenin saçlarını öpmüş,büyük olan uyuyana kadar saçlarını  okşamış,üzerlerini örtmüştü .

Ertesi gün kuliste tüm üyeler konser için hazırlanırken,Changbin onu öpmek isteyen sevgilisinin dudaklarına elini bastırmıştı.

"Şimdi olmaz Hyunjin-ah~"

Hyunjin Changbin'i güldürmek için mızmızlanırken,tam istediği gibi olmuş Changbin kıkırdamıştı.Elini Hyunjin'in ağzından çekerken ,yanağını okşamış,yanağına minik bir öpücük bırakmıştı.

"Öpüşüp ,koklaşmanız bittiyse sahne zamanı aşk kuşları"

Jisung'ın onlara seslenmesiyle Changbin ayağa kalkarken,Hyunjin kaşlarını çatmıştı.
Ne var yani biraz daha sevgilisiyle zaman geçirse olmaz mıydı?

Offlayarak yerinden kalktığında kapının önünde kendisini bekleyen sevgilisinin elinden tutmuş,birlikde sahneye adımlamıştılar.

Changbin pembe kulaklığını düzeltdikden sonra Hyunjin'in elini bırakmak istesede ,Hyunjin buna izin vermemiş,el-ele fanların önüne çıkmıştılar.

Fanlar Changbin'i sağlıklı ve Hyunjin'le el-ele görünce sevinç çığlıkları atarken,bazıları alkışlamaya başlamıştı.

Changbin kötü bir tepki almadıkları için Hyunjin'e dönerek gülümsemiş,ardından iki saat süren Seul konserine başlamıştılar.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin