27-Veda Mektubu

384 17 15
                                    

27.05.2021  02:05

Lia'dan

   Bugün..Bugün benim doğum günüm.Bugün o lanet gün.Bugün ya öleceğim yada yeni bir defter satın alacağım gün.

  Dün diğerleriyle sanki bugüne beraber uyanacağızda hiçbirşey olmayacakmış gibi eğlendik ve birbirimize iyi geceler dedik.

  Şimdi masamın başında duran son kalem ve son kağıtla bir veda mektubu yazıyorum.

Sevgili Bts,

   Ben Lia..Min Lia.Bu size veda mektubumdur.Büyük ihtimalle yüz yüze vedalaşsaydım hiç gidemezdim.Bu yüzden bu mektupla size veda ediyorum.Biliyorum çok kısa bir süre sizin grubunuzda olmama rağmen sanki en baştan beri benimle tanışıyormuşsunuz gibi sevdiniz.Teşekkür ederim.He bu arada söylemeden edemeyeceğim.Tae çok yakışıklısın;) Tamam tamam.Çok uzatmadan şunları yazarım.Belki bir daha görüşmek üzere Ailem. Tabii ölmezsem..:)

Min Lia
27.05.2021 02:18

  Bitirdim mektubu.Aldım valizim ve telefonum ile yazdığım vedayı.Basamakları yavaşça inerken aklımda tek bir soru vardı.Acaba üzülürlermiydi?

Ve girdim mutfağa.Kağıdı masanın üzerine bıraktım.Kapıya yönelip yavaşça dışarı çıktım.

Lia:Görüşürüz.Beni unutmayın olur mu?

   Fısıltı gibi çıkan sesimle yavaş adımlarla yürüdüm..

***

Sabah 09:16

Jin'den devam

   Sabah erken uyandıktan sonra elimi yüzümü yıkayarak mutfağa yemek yapmaya indim.O sırada gözüme masanın üzerindeki kağıt ilişti.

  Lia bir mektup yazmıştı.Bir veda mektubu. Kağıdı hemen masanın üzerine bırakarak diğerlerini uyandırmaya yukarı koştum.Kapılarını açarak bağırdım.

J:HADİ UYANIN ÇABUK!

Jm:Ne oluyo sabah sabah?

Rm:Ne oldu Jin?

J:HERKES ÇABUK MUTFAĞA!

  En sonunda hepsini uyandırıp yemek masasının etrafına dizmiştim.

J:Okuyun şunu.

  Diyerek masanın üzerinde ki kağıdı işaret ettim.Mektupta yazanlar aklımdan çıkmıyordu.

  Rm tüm mektubu sesli bir şekilde okuyunca herkes donup kaldı.

Sg:Şimdi..

Jk:Lia bizi terk mi etti?

Tae:Hemde kendi doğum gününde?

   O sırada J hope telefonla bir şeyler yaptı.Ve kulağına götürdü.

Jh:Telefonu da kapalı.

Jm:Neden bir anda böyle bir şey yaptı ki?

J:Bir nedeni elbette vardır.Ama bir cümlesi dikkatimi çekti mektupta.Son cümlesi...

Tae:Lia'nın bileklerinde izler vardı.Ama hiç dikkat etmedim.Ya inti-

Sg:Lia yapmaz.Kardeşim yapmaz.

Jm:O izler benimde dikkatimi çekti.

Jk:Benimde.

Rm:Benimde.

Jh:Benimde.

J:Benimde.

  Yazardan

   Aslında bütün üyeler genç kızın bileklerinde ki geçmiş izlerini görmüşlerdi.Lakin kimsede ağzını açıp 'Niye yaptın?' Diye sormadı.Genç kızın bileğinde ki izler ona sadece geçmişini hatırlatıyordu.O günlerini hatırlıyordu.O izleri aslında Tamamen kabus etkisiyle yapmıştı.Belki de babası onu kurtarmasaydı ölücekti.

   İnsanlar hep caniydi.Sadece kendi çıkarları için birşeyler yapardı.Genç kızın hayatı o caniler yüzünden kararmıştı.Ya yeni bir defter açıp geçmişin izlerinden kurtulacaktı.Ya da canına kıyıp gidecekti bu dünyadan.Bir not kazımıştı yatağının kenarına.Belki biri görür ve onu kurtarmaya gelir diye.Belki sözünü çiğner de yaşadığı her şeyi anlatır diye...


   İntihar çare değildir!

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin