•°• 6.rész •°•

244 23 96
                                    

- Jisung, minden oké? - Kérdezte Seungmin, mikor meglátta, hogy Jisung is bejön a szobába, ahol a többiek voltak.

10 ember ült ott egy körben. Középen pedig egy üveg volt. Na ne! Azt már nem!

- Öhmmm. Itt mivan? Üvegeztek? - kérdezte Sung.

- Hát, olyasmi. Csak úgy játszunk, hogy akire az üveg mutat, az kérdezhet valakitől. Felelsz vagy mersz, egy kis fűszerrel. - Kuncogott Lix.

- Oh értem.

- Gyere, ülj le mellém Hannie. - paskolt maga mellé a szőnyegre Felix.

Jisung helyet foglalt barátja mellett, és Seungmin elfordította az üveget.

- Chan! Na, kit választasz?

- Hmmm... Legyen Changbin! Felelsz vagy mersz? - Kérdezte Chan.

- Felelek.

- Van valaki aki tetszik? - Vonogatta a szemöldökét. - Egy hölgyecske?

- Nincs...

- Őszintén tessék válaszolni!

- Ah, oké van!

- Uuuu, ki az?

- Héj, csak annyi volt a kérdés, hogy van-e, de az nem, hogy ki! - Rivallt rá Changbin Chanra.

- Ah, jó! Pörgesd meg az üveget.

Changbin megforgatta az üveget, ami most egy random csávóra esett, aki velük ült.

- Wooyoung!

- Oké. San, felelsz vagy mersz? - Húzta fel a szemöldökét kérdően.

- Felelek. - Sógajtott San fáradtan. Hát, már ő sem volt magánál. Kicsit sok volt a pia.

- Tegnap mondtad, hogy valaki tetszik. Ki az?

- Te. - Vágta rá a fiú gondolkodás nélkül. Wooyoung arca vérvörössé vállt, mikor meghallotta San válaszát. Mintha angyal szállt volna el a szoba fölött, olyan síri csend volt.

- Oké fiúk, ezt majd máshol tárgyaljátok meg. - Nevetett fel Chan kínosan. - Ööö San, pörgesd meg az üveget.

San megpörgette az üveget. Minhora esett.

- Minho. - Nézett San az említettre. - Felelsz vagy mersz?

- Merek. - Oh, merész.

- Menj, és smárolj le egy random embert. - Na bazdmeg! Ha most Minho idejön... Engem fog választani. Jisung idegességében elkezdte tördelni a kezét, és nézte, ahogy Minho feláll.

Minho kisétált az ajtón. Mindenki meg volt lepődve, mert azt hitték, hogy majd innen fog valakit választani. Mindenki felállt, és elkezdte követni Minhót. Jisung még mindig meg volt lepődve, de követte a többieket.

Minho kisétált a többi emberhez aki a bulin részt vett, és táncolt. Keresett magának egy random fiút, és belesúgott valamit a fülébe. A fiú bólogatott. Minho megfogta a gyerek tarkóját, és lesmárolta őt.

Mindenki meg volt lepődve, mert nagyon hirtelen történt minden. Akit Minho lekapott, mondott valamit Minhónak, és odanyújtotta neki a telefonját. Minho belepötyögött valamit, és visszaadta a telefont.

Jisung teljesen meg volt lepődve. Földbe gyökerezett a lába, szeme tányérméretűre kinyílt, szíve dobbant egy nagyot, és a tüdejét mintha összeszorította volna valami. Gombóc keletkezett a torkában, s könnyek gyűltek össze a szemében.
Hirtelen hányingere támadt. Nem bírta nézni, visszaszaladt a szobába, és leült a földre.
A hányinger kerülgette, szinte bármikor oda tudott volna rókázni a földre.

I hate you! [✓]Where stories live. Discover now