2.3K 276 245
                                    





Jimin sinirle sırt çantasını toplarken arkasında Doyun'un kokusunu hissetti.Yemek faciasından sonra koşa koşa çadırına gelmiş ve eşyalarını toplamaya başlamıştı.Önüne bir seçenek konmamıştı,bir emir verilmişti ve zorla buna uyması bekleniyordu.

"Nereye gidiyorsun tatlım?"

"5 dakika daha burada kalmayacağım.Ona daha fazla katlanmak istemiyorum.Hyung çıkar beni buradan ne olur?"

Jimin kollarını omeganın boynuna doladı ve burnunu çekti.Öfkesi dağıldıktan sonra yavaş yavaş cezasının ağırlığını farketmişti.Bir aydan bile kısa bir sürede Jungkook'la evlenecekti.Her zaman nefret ettiği,kurtulmak için gün saydığı mafyaya çakılı kalacaktı.Ağlıyordu.İlaçlarını alamadığı için şu an ekstra duygusaldı.

"Bu gece son tatlım biliyorsun.Yarın uyanır uyanmaz toparlanıp gideriz"

"Ne olur,beni buradan götürün yalvarırım"

Jimin gözyaşlarıyla Doyun'un omzunu ıslatırken Chanwoo da gelmiş ve hızlı bir şekilde çadırı sökmeye başlamıştı.20 yıldır ilmek ilmek işlediği yalanı,tam da sonuca ulaşmak üzereyken mahfolmuştu.Oğlunu korumayı becerememişti.Ve şu an o da en az Jimin kadar yenilmiş hissediyordu.

Kim ailesi tüm eşyalarını toplayıp arabaya koyduktan sonra gitmeye hazırdı.Tüm bu olanları karşıdan görüp sinsice sırıtan Jungkook,elbette ki onlara hoşçakal demeden gönderemezdi.Bu yüzden Jimin arabaya binmeden,önüne geçerek durdurmuştu.

"Nişanlına veda etmeden mi gideceksin Park?"

"Nişanlını si-"

"A-aaahhh öncelikle şu ağzını düzeltmekle işe başlayalım"

"Ne istiyorsun kuçu kuçu?Bir an önce evime gidip fotoğraflarından birini bıçaklarım için yeni hedef tahtası haline getirmem lazım da"

"Eğer bana bir kez daha kuçu kuçu dersen işleri senin için olduğundan daha zor bir hale getiririm"

Jimin onun yüzüne vurmak istiyordu.Gerçek anlamda yüzünü paramparça etmek istiyordu.Ama bunu yaparsa biliyordu ki tek zararlı çıkan kendisi olmayacaktı.Bu yüzden sabır dilercesine nefesini verdi.

"Bu dünyada bundan daha kötü bir şey olmadığını bilsem de seninle evleneceğim.O yüzden beni sürekli tehdit etmeyi kes.Şimdi çekil yolumdan,eve gidip kendimi öldürmeye çalışmak istiyorum"

Kapıyı kapatmak için alfanın bedenini itti ama iri cüssesini bir santim bile yerinden oynatamamıştı.Resmen sınanıyordu.

"Lanet olsun çekilsene önümden!"

Ama Jungkook,söylediği şeye uymak yerine dikkatini arabayı çalıştırmak için Jimin'in binmesini bekleyen ailesine verdi.O bir emre uymazdı.O,emrederdi.

"Kim Doyun!bu saatte buradan gitmenize izin veriyorum çünkü eve gidip yarın olacak nişan yemeğimizin ayrıntılarınızı planlamanız gerekiyor.Mafyaya bağlı üyelerin yüksek rütbeli yaşlı adamlarını ve önemli kişilerini davet edin.Nişanımız ne kadar erken öğrenilirse o kadar iyi."

"İğrençsin biliyor musun? O senin amcan en azından ona saygı duy"

"Burada saygı duyulacak tek insan benim Jimin.Ama iyi yanından bakacak olursak amcam bana itaat etmeyi biliyor.Ve sen de bunu öğreneceksin.Ne kadar hızlı öğrenirsen o kadar az cezalandırılırsın"

Alfanın büyük eli omeganın yüzüne doğru gitti ve parmaklarının ucuyla çenesini hafifçe okşadı.

"Yavrularımız gerçekten çok güzel olacak"

Untamable | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin