Arkadaşlar oy ve yorum yapın lütfen. Ne olur. Şimdiden teşekkürler 💙💙
Doktorlar iyi olduğuma kanaat getirerek
benim taburcu olabileceğimi söylediler serum ve ağrı kesiciler iyi gelmişti, bana şimdi ise hasteneden çıkmış Fermanın evinde oturuyordum.Eve gelmeden önce de iki üç paket pet almıştı bu beni açıkçası biraz utandırmıştı. Çünkü benden başka kimse almıyordu pet kendi işimi ise hep kendim görürdüm.
Şimdi ise benim için uğraşması hoşuma gitmişti artık Ferman benim özelimi biliyor ve ona göre hareket edecekti. O beni böyle kabul ediyorsa bende bu ilişki için şans verebilirdim.
Ama önce kendi geçmişinden kurtulması gerekiyordu. Çünkü kendi geçmişini unutamayan geleceğine odaklanamazdı. Gerçek buydu. Ona ait eşyaları atmasını isteyemezdim. Ama bir kenara kaldırılabilir di.
Ben düşünürken Ferman içeri geldi ve tam yanıma oturdu ben hâlâ düşünürken Fermanın bana çağırdığını duymadım. Sonra elini omuzuma attı ve hafif bir şekilde sarstı. Bende hemen ona döndüm."Efendim?"diye sordum.
"Eray iyimi'sin sana çağırdım çağırdım bakmadın bana." dedi endişeyle. Bende ona karşılık olarak kafamı iki yana salladım.'Bir şey yok' dercesine.
"Hadi ama bak bana." Bir elini yüzüme getirmiş beni kendisine doğru çevirmiştim." Bir şeymi oldu?" diye bir daha sordu. Bende iç çekip konuşmaya başladım.
"Eee sırrımı öğrendin peki bundan sonra ne olacak?" diye sordum. Açıkçası askerliğimin devam edip etmeyeceğini merak ediyordum.
" Bu durumda askerlik yapamassın Eray" ciddi ve keskin bir ses tonuyla konuşmuştu bende yüzüne bakıp kaşlarımı kaldırdım.
" Ne olacak?" diye sordum " askeriyede herkesin önünde beni öpeceksin bende seni askerlikten men edeceğim" dedi ciddiyetle. Bunu duyduğumda gözlerim kocaman açıldı " ne!?" diye bağırdım.
" Sen ne diyorsun bu benim sicilime işler" dedim.
" Sırrını öğrenmelerinimi istersin bir kaç gün sonra kontrolleriniz var MR a da sokacaklar seni herşeyi görecekler" dedi sıkıntılı bir ses tonuyla. Ben işe bu yönden bakmamıştım.
Fermanın dedikleri mantıklıydı askeriliğimin yanmasımıydı yoksa gerçekleri bilmelerimiydi. Biraz daha düşününce askerliğimin yanmasıydı.
" Tamam ben varım ama bundan sonra ne olacak geri dönmek zorunda kalacağım" dedim sıkıntıyla gerçi kime neydi benim askerliğim.
"Eray sen nereye döneceksin sen kendine gel. Senin yanın, benim yanım bir daha öyle bir kelime duymayayım"dedi sert bir sesle. Onun bu sert sesiyle ilk defa karşılaşıyordum ama hoşuma gitmişti bu yönü.
"Ee peki ben nerde kalıcam burda dersen ben burada kalamam" dedim yani kalamazdım işte.
" Benim tanıdığımın bir tane evi boş eğer kalmak istemezsen seni oraya yerleştirebilirim ama tabikide seni bırakmak istemiyorum... Yinede seni zorlamak istemiyorum"dedi düşünceli ve anlayışlı bir şekilde.
Yüzümde bir buruk bir gülümseme oluştu Fermanın bir elini tutup iki elimle kucağıma çektim bedenimide ona doğru çevirdim. " Ben burada kalmak istiyorum ama Cerenin bu evde hatıralarla dolu değil Ferman" dedim gözlerinin içine bakarak.
Ferman gözlerimin içine bakınca ne görüyordu bilmiyorum. Ama ben onun gözlerine bakınca aşkı görüyordum. Ben Ferman' dan kaçamamıştım, sonunda tutulmuştum. Hemde çok fena.
Ben ilk defa ne yapacağımı bilememiştim. Her şey şeyden önemlisi Ferman bir babaydı yani babalık konusunda endişe etmelimiydim bilmiyorum. Ama ben hazır hissetmiyordum. Ferman benim beklemeyeceğim şey yaptı elini benim karnıma koydu kumaşın üstünden okşayıp.
" Yani benim senden bir bebeğim olabilirmi? Senin kadar dünyalar tatlısı bir bebeğim?"diye sordu masum masum. O an sadece benim karşımda görebildiğim o ürkek ama bir o kadarda heyecanlı biri vardı. Ben hazırmıyım diye kendimi sorgularken o ise sözlerini söylemekten hiç esirgemiyordu.
Tam bir şey söyliceğim anda beni kendine çekti. Fermanla burun buruna gelmiştim. Bana ulaşan onun sıcak nefesi benimkini kesiyordu" lütfen kabul et senden bir parçam olsun istiyorum"dedi.
"Tek gecelik... Tek gecelik benim o bu gece" dedi. İşte o an anlamıştım Ferman benim imtihanım dı asla tek gecelik bir ilişki istememiştim. Fermanın o an neden öyle dediğini anlamamıştım.
Beni kucağına oturttu benim ellerim onun boynunu dolarken ona yukardan bakıyordum. Oda iki elini benim bel kıvrımıma getirmişti ordan benim tikim olduğu için onun kucağında hareketlenmiştim.
Ferman odaya bir inleme bırakrak kafasını yukarıya kaldırdı " siktir... Eray beni mahv ediyorsun" dedi boğuk bir şekilde. Altımdaki aleti sertleşmeye başlamıştı. Adem elması durmadan hareket ederken yutkundum oraya doğru yaklaşıp. Önce minik minik öpmeye başladım, sonrada dilimle beraber öpmeye.
Bu hareketimle nefesi düzensizleşmeye başlamıştı. Fermanın aletini sem sert olmuştu kumaş üstünden bile hissedebiliyordum.
Ferman beni yaptığım işi durdurup elini boğazıma atıp kendini uzaklaştırdı ilk sonrada dudaklarıma saldırdı. Kendisi ustaca öperken ben ise sadece onu izleyip onu taklit edip iç güdülerime göre hareket ediyordum.
Ferman benim acemi öpücüklerime ustaca karşılıklı veriyordu benim daha çok azmama sebebiyet veriyordu.
İstiyordum onu hemde çok artık mantılarımla hareket etmek istemiyordum. Şuan bu adamı istiyordum.
Ferman durup bana baktı" istiyormusun?"diye sordu sesinde tahrik olmuş bir ses vardı. Ona kafamı salladım " istiyorum"diye cevap verdim.
Ferman önce benim yüzümü okşayıp gülümsemeye başladı ben kucağındayken ayağa kalktı. Kendi odasını es geçip Kumsalın duyamayacağı bir odaya götürdü ben ayaklarımı beline sarmışken ben onun boynunu öpüyordum.
"Eray seni çok sert becermek istiyorum bir yandan da ilkin onun için beni daha fazla tahrik etme" dedi ben onu dinlemeden hala boynunu öpüyordum.
Odaya geçip beni yatağa bıraktı. Koyu gözlerle bana yukardan bakıyordu. Elini kendi kazağına atarak bir çırpıda çıkardı.
Benim gözlerim kaslı vücüdunda gezdi arsızca" bu gece benim olmaya hazırmısın? Zümrüdü anka'm" dedi
Evet bir dahaki bölüm smut anlayacağınız üzere. Umarım iyi olmuştur sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Sırrı[BXB]
Teen Fictionhayatta kimsesi olmayan genç askere çağrılırsa ve askerde komutanıyla tek gecelik ilişki yaşarsa sonucu ne olur? Askerin birden fazla sırrı vardır kimsenin bilmediği bir sır "Tek gecelik tek gecelik benim ol bu gece" homofobikler girmesin lütfen...