Daegan hangjáról
Mielőtt belekezdenénk a koncerteket tartalmazó fejezetekbe, szeretnék támpontot adni abban, hogyan képzelem el Daegan hangját. Természetesen az általam egyik legjobbnak tartott rock énekes hangját kölcsönöztem neki gondolatban, ez pedig nem más, mint Denis Shaforostov.
Nem csak az a több, mint három oktáv igazán figyelemreméltó, amit ki tud énekeltni, hanem az a rengetegféle technika is, amit elsajátított az idők folyamán. A tiszta ének (torokhangon és falzettben is), a suttogás, a rekedten éneklés, "scream" és a metál zene preferálta hörgős stílus is elég jól megy neki.
A stílusa is meglehetősen hasonlít Daeganéhoz. Lélek van a hangjában. Komolyan szerelmes vagyok a hangjába. (Chester Bennington /-Linkin Park/ hangja volt a gyerekkori szerelmem, de úgy érzem, Denis erőteljessége hozzám egy halvány fokkal közelebb áll.)
Itt van tőle egy beéneklés (amit ebben a videóban hallotok, azok erős torokhangok):
Így énekelt a Down and Dirty-ben (itt többféle stílusú tiszta vokált, scream-et, hörgést is hallhattok, én kifejezetten a tiszta vokál részét kedvelem, szerintem gyönyörűen kiemelkedik a többi rész közül):
Így énekelt az Asking Alexandria-ban:
Így énekel a jelenlegi zenekarában (ez egy akusztikus verzió, ha nem kedveled a keményebb stílusokat, ezt érdemes meghallgatnod tőle, de ha kedveled, akkor is élmény):
Ha valaki nem ismerné Chester Benningtont és a Linkin Parkot, akkor hallgassa meg, mert mindig is ő lesz a legkiemelkedőbb énekes az életemben:
Ez a történet először a Merengőn jelent meg, és nem került fel Wattpadra egészen sokáig. A 12. fejezet volt az első, amit új fejezetként először ide töltöttem fel (ez egyébként a statisztikákon is nagyon szépen látszik - a jelenlegi állás szerint kevesen kezdtétek el itt, inkább a Merengőről jöttetek át ide, mert előbb jelentek meg ezen a felületen a frissítések). A Merengőn egyelőre sokkal aktívabbak a kritkiaírók, mint itt a kommentelők, így ott egy csomó a történethez kapcsolódó kérdés felmerült, és arról is szó esett, hogy azért választottam Daegannak a klisés zenész karriert, mert ezt ismerem, és valamennyivel hitelesebben tudok írni róla, hiszen én is zenélek. Felmerült az is, hogy szeretnétek -e hallani a Delusion számait tőlem, mert van rá lehetőség, hogy megvalósuljanak.
A jelenlegi zenekarommal éppen egy albumon dolgozunk, nem nagyon tudok aktuális felvételt mutatni arról, mit művelek ezen a téren, de érkezett már ilyen kérdés is, hogy meg lehet -e hallgatni valahol. Van néhány 8 évvel ezelőtti felvétel youtube-on, ami talán a kevésbé kínos kategóriát erősíti, de eléggé bizonytalan vagyok abban, hogy akarom -e, hogy ezeken a felvételeken keresztül rám találjatok, meg abban is, hogy büszke vagyok-e ezekre. Ha van rá érdeklődés, akkor előfordulhat, hogy veszek egy nagy levegőt és behunyom a szemem, amikor kattintok, és publikálom őket nektek itt egy következő fejezetben...
Köszi, hogy itt vagytok, és remélem, hogy érdekes volt ez a kis kitérő.
Drin
ČTEŠ
My faith in your eyes (bxb) HUN
RomanceDaegan Wallsh-nak semmije nem volt. Edmond Raynek mindene megvolt. Daegan Wallsh-nak mindenki ismeri a nevét. Edmond Ray legszívesebben elfelejtené a sajátját. Pont ugyanannyira választja el őket egy világ, mint amennyire összeköti őket egy másik.