27.BÖLÜM

273 20 29
                                    

(Asel)

Şuan bu olanların büyük bir şaka olduğunu düşünmeye başladım,Mert ciddi ciddi bana artık sonsuza dek benimle yaşayacaksın diyordu.

Ben Mert'den uzaklaşmaya çalışırken, Mert bana sonsuza dek benimle yaşayacaksın diyordu.

Mert üstüme doğru yürüyoken, "Asel,artık bunu unutma sen bizim vampir olduğumuzu öğrendin ve bundan sonrada sen sonsuza dek benimle yaşayacaksın.Bunu unutma, bundan sonra sen benimlesin."

Dediğinde kaşlarımı çattım,bunlar keşke bir rüya olsaydı da şuan uyansam.

Mert ellerini yanaklarıma koyup baş parmağıyla okşayarak,

"Fakat sen benim sözümden çıkmadığın sürece aramızda hiç bir şekilde sorun olmaz Aselcik."

Mert gerçekten kafayı yemişti,kısacası Mert beni oyuncağı yapmak istiyordu,
ama ben buna izin vermicem.

Mert'in ellerini geri iterek,

"Sen kafayımı yedin,iyice saçmalamaya başladın.Bildiğin beni oyuncağın yapmak istiyorsun Mert.
Ben senden uzaklaşmaya çalışıyorken sen bana 'Bundan sonra sen benimlesin' diyorsun!"

"Çünkü doğruyu söylüyorum Aselcik, hatta bir daha söyleyim,BUNDAN SONRA SEN BENİMLESİN,SONSUZA DEK BERABERİZ."

"Bağırmana gerek yok,hatta biz beraber falan değiliz.Mert artık anla BİZ BERABER DEĞİLİZ!"

Dediğimde Mert sırıtarak dibime kadar girip,ellerini belime doladı.

Gözlerimi sonuna kadar açtım,Mert cidden haddini aşıyordu.

Mert sessiz bir şekilde,

"Bak şimdi beraberiz,ben ne dersem o olur Aselcik.Şimdi bizi ayırabilir misin?"

"Bana Aselcik deme ve en önemlisi çek şu ellerini üzerimden!"

Dediğimde Merti ellerimle itmeye kalkıştım.

Mert bana daha sıkı sarılınca saçlarımı derince kokladı.Geri çekilince yüzlerimizi yakınlaştırarak,

"Bak görüyor musun Aselcik,sen bizi ayıramıyorsun ama ben bizi ayırmak istesem anında ayırırım."

"Sen tam bir akıl hastasısın!"

Dediğimde Mert sırıtarak bana daha çok yaklaştı,aramızda bir nefeslik mesafe vardı.Ben başımı geri çekince Mert yine bana yaklaştı.

Elimle hemen Mert'in kolunu sıktım, Mert geri çekildiğinde,

"Hareketlerine dikkat et Asel!"

"Asıl sen hareketlerine dikkat et,bana istediğin zaman,istediğin şekilde dokunamazsın!"

"Zamanla görücez Asel Hanım!"

Dediğinde kapı çaldı.

Mert bana anlamaz gözlerle bakarken, ben hemen kapıya gittim.

Kapıyı açmamla Ereni görmem bir oldu.

Eren gülümseyerek bana sarıldı,ben Erene sessizce "Eren,Mert burada gitmesi için bana yardım eder misin?"
Dediğimde Eren ilk başta ciddi bir suratla bana baktı ardından eliyle yanağımı okşayarak başını olumlu salladı.

Eren elini belime doladığında içeri geçtik,Erenle Mert göz göze geldiklerinde ikisinin de gözlerinden ateş çıkacakmış gibiydi.

Mert,Eren'in elini belime doladığını gördüğünde sinirden yüzündeki damarları gözükmeye başladı.
Mert sinirle,

Zorbanın İçindeki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin