Yine odamda kitap okuyordum okuduğum kitap okadar güzeldi ki okumaktan saatin kaç olduğunun farkında değildim.
Saat çoktan sekiz buçuk olmuştu okula gitmem gerekiyordu.
Ben genelel olarak okuldan eve evden okula giden biriyim okulda arkadaşlarım var ama kimseye çok güvenemiyorum bu yüzden çok görüşmüyorum okulda sadece.
Derlerim iyi yani ben kendimi çalıskan olarak görüyorum.
Evden çıktım hava çok soğuktu donuyordum resmen . Yolda giderken sıra arkadaşım Elif'i gördüm tatlı güzel bir kız onla birlikte okula doğru ilerledik.
İlk iki ders matematikti yani tatlı bı hoca dersi coook güzel anlatıyor. Sonraki dersler tarih , tarihle aram iyi deyil nedense. Boş olduğunu duyunca çantama atığım kitabı okumaya başladım ha bu arada ben 12. Sınıfım kitap çok heyecanlı ilerliyordu arkadaşımın DEPREM OLUYOR sesini duyana kadar .
Kitaptan vazgeçmek istemiyordum siren sesi calamya basladı ilkte tatbikat sandım herkes bağırdığı için salandığını hissetmedim.
Bir anda sınıf hocamız hatice hocanın gelip 'çocuklar hemen çıkın deprem oluyor" demesiyle hemen ayaklanıp bahçeye doru inmeye başladım.
Merdiven çok kalabalıktı ve bir anda takılıp düsüyordumki birinin beni tutup "dikat et prenses" demesiyle ayaklandım "sen kimsin?" dedim ve "prens"demesiyle cocuğa tutuldum resmen.
BÖLÜM SONU AHAHAGSGS