Глава 29

16 4 0
                                    

Переляканий Кирило скочив з ліжка та забився у куток , він весь тремтів , з очей потекли сльози. З просоня Настя не зрозуміла що коїться , тому вона просто підійшла до малого , сіла біля нього та міцно обійняла.
Настя: чшшш, спокійно , ти зі мною, все добре , це був лише сон..
Кирило трішки заспокоївся та притиснувшись до неї , почав засинати.
Настя: так , котусику , пішли у ліжко , підлога холодна , а ти сидиш на ній...
Вона підняла його та поклала у ліжко , лягла біля нього , та почала гладити по спині.
Настя: все добре , не бійся , я поряд..
Кирило заснув , Настя обережно накрила його ковдрою та пішли на кухню закривши двері. Вона вирішила приготувати суп пюре з грибами , налила собі вино у бокал , почала готувати , як в двері хтось постукав. Вона обережно підійшла до дверей , та подивилася у око.
Настя: хто там?
Віка: це сестра Кирила , у гості приїхала)
І дійсно , це була Віка. Настя запустила її у квартиру.
Настя: привіт , роздягайся , але тихенько, він ще спить)
Віка зняла свою білу шубу та чоботи , та тихенько пройшла на кухню з пакетом та зачинила двері.
Віка: ну , привіт невістко , як ваші справи?)
Настя: ну слухай , все добре, квартиру знімаємо , може скоро свою купимо , ось.. друзі його приходили зі служби.. напились і пішли.
Віка: ну так , я бачила декілька на вокзалі , пʼянюші в дрова.. один краще іншого..ти щось готувати будеш?
Настя : так , хочу суп пюре зробити, ти їси таке?
Віка: а чому би і ні?
Настя: ну як я могла забути , ви ж усе їсте , вино будеш? Хоча, чого питать , вже відповідь знаю))
Настя дістала ще один бокал та налила туди вина. Вони довго сиділи та розмовляли , та ц Настя майже до готувала суп , як прийшов Кирило. Він міцно обійняв Віку.
Кирило: урааа , сестричка приїхала!!
Віка:так маленька , я з тобою , не переживай , тепер все буде добре))
Кирило: так...
Настя: як це мило... вечеряти будемо?)
Кирило: звісно)  давай допоможу тобі..
Кирило нарізав хліб , налив вино , та сів за стіл , Настя насипала смачний суп у 3 тарілки та поклала на стіл , ще поставила мисочку з сухариками , та сіла біля Кирила.
Настя: приємного )
Кирило; приємного мої любі)
Віка: дякую , і вам))
Вони їли мовчки , першим доїв Кирило , та одразу помив посуд , та пішов у кімнату , вже темніло , тому треба гостям і ліжко заправити. Він вирішив що сестра буде спати на кріслі , воно дуже зручне , та велике як для крісла. Він ліг у ліжко , та почав чекати дівчат.
Кирило:я зараз увімкнув фільм і почну дивитись без вас..
Віка: я зараз доїм і в душ , бо воняю як не знаю хто , ще й з сусідами не повезло...
Кирило: тоді швидше...
Віка швидко доїла та пішла в ванну , а Настя прибігла до Кирила та сіла біля нього.
Кирило: дякую сонечко , суп дуже смачний))
Він ніжно чмокнув її у губи та обійняв.

З нами Бог та свята правдаWhere stories live. Discover now