Meraba. Ben işte ben. Herkesin mükemmel olarak tanımladığı Bieber. Kendimden nefret ediyorum. Aslında seviyorum. Çünkü fazla mükemmelim. Ne diyorum ben. Daha hayatımın kızıyla tanışmadım bile.
Zengin zübbelerden bıktım. Şirin,beni seven,tabii güzel olan bi kız istiyorum. Tanrım çok mu şey istiyorum???
-Justin!!! Hadi kalk tatlım... Kahvaltı hazır.
İşte hayatımın kadını. Pattie Malette. Annem benim..
Sanırım hayatımı onunla gecirebilirim.
Kapı yavaşça açıldı. Yumuşak bi melek sesi odamda yankılandı.-Justin canım hadi okula geç kalmak istemezsin herhalde.
Geliyorum anne.dedim.
Ustume ince gri bir bluz,altına her zamanki bol pantolonlardan. Deri ceket ve gözlükler. Aşağı doğru merdivenlerden hızla inmeye başladım.
-Eee kahvaltı?? dedi annem
-Ben okulda atıştırırım. dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Yeni arabama bindim. Okula geldiğimde sevgilim ordaydı. Cany Cany'den nefret ediyorum. Benimle havalı olmak için birlikte. Her ayrılmaya çalıştığımda "çok sakacisin" diyor. Baş belası.
Ve işte o da ordaydı. Isabell. Bu kıza bayiliyorum. Ama ona gore ben burnu havada biriymisim. Kapıdan giriyordumki arkamdan boynuma atlayan Cany'i farkettim.
Sınır bozucu sesiyle "Günaydın askim" dedi
Soğuk bi tavırla "Gunaydin" dedim.
Koridorda yürüyordum ki Isabell'i gordum. Kolundan tutup kenara çektim. Ağzını kapattim. İnliyordu.
-Isabell ben sana aşığım. dedim.
Bana iri,bal rengi gözlerini dikti ve;
-Bende seni----YENİ BÖLÜM BEGENİLİRSE SONRA CANLARİM. UMARİM BEGENİRSİNİZ. BAKALİM ISABELL NE DİYECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mükemmel Değilim
Randomİşte Justin Bieber'in hayatının o kadar kolay olmadığını kurgulayan bir Belieber'in yazdıkları (ben oluyorum jsjsj),