Vrah

36 6 0
                                    

Harry nevěděl co má dělat, pochopil, že to přehnal a že se dostal do nelibosti spousty žáků i profesorů a to mu sníží jeho oblíbenost.

Caleb seděl ve Velké Síni s Pansy, Blaisem, Theodorem a spoustou naštvaných Zmijozelů.

Jeho bratr napadl jejich člena.

,,Můžeš mi říct co to mělo znamenat!?" rozkřikl se hned když se Harry dostal do Síně. ,,To jsi natolik zabedněný, že použiješ nějaký kouzlo u kterého nevíš co udělá? Co si nikdy neslyšel!?"

V Síni bylo ticho, profesoři se nenápadně vytratili, ale Calebovi nemuseli dát trest.

,,Susan mě varovala, že ta podělaná kniha je nebezpečná a že by jsi ji neměl mít. Měla pravdu, jsi nezodpovědný idiot, co myslí jen na sebe, hraješ si na hrdinu a přitom jsi malém zabil člověka. Možná si na poprvé zastavil Voldemorta, ale to tě nedělá nedotknutelným, tak se do prdele vzpamatuj, to na tom krku nemáš jen na to, aby ti tam nepršelo,"

,,Chtěl na něj použit kletbu co se nepromíjí," vzdorně řekl Ron.

,,Byls tam? Nebyl. Tak drž hubu a nepleť se do toho," okřiknul ho Zmijozel. ,,nejsi o nic lepší. Oba jste ubožáci co myslí jen na sebe a na to jak ublížit ostatním. Lituješ se, že nemáš rodinu, jenže Susan si odstřihnul rovnou a mě taky ztratíš, celou to dobu se naivně snažím přesvědčit sám sebe, že nejsi takový, ale po tomto už to nezvládnu," pronikavě ho sledoval. ,,ale asi jsem si to měl přiznat dřív, třeba ve chvíli kdy jsem objevil otisky dlaní na tváři Hermiony. Vaše otisky. A mám dojem, že to nebylo jediné co jste jí udělali," Síni to zašumělo. ,,Jen ubližujete okolí co se vám snaží pomoci. Oprava, snažilo pomoci,"

Hermiona nebyla na večeři, čekala až všichni z pokoje odejdou, aby se potají vydala do chlapecké ložnice a našla plánek.

Rychle našla pravděpodobná místa na kterých, na štěstí, nebylo žádné jméno, ulevilo se jí. Na nic víc nečekala a rozběhla se do sedmého patra.

,,Žiješ," oddechla si když ho uviděla a běžela k němu, kašlala na všechno a vrhla se mu do náruče.

Zaraženě stál než se vzpamatoval a nezvykle ji chytnul. ,,Snad ses nebála Grangerová," ušklíbnul se, ale v jeho obličeji byla vidět bolest.

,,Bála," přiznala a ještě víc utáhla ruce kolem jeho pasu, překvapeně si ji pohlížel. Nečekal, že by se mohla bát o jeho mizerný život.

,,Sundej si tu košili," přikázala tentokrát ona jemu. ,,chci vidět co tam máš,"

Po chvilkovém dohadování vyhrála a on si tu košili opravdu sundal.

Hermiona stiskla rty k sobě když uviděla nové jizvy na jeho těle a prsty po nich začala jezdit.

Lehce ji rukou zvednul hlavu, aby se na něj podívala. ,,Potter nebude moje smrt,"

Mírně kývla a už přestala myslet definitivně. Stoupla si na špičky a váhavě přitiskla rty na jeho.

,,Promiň," řekla potichu a chtěla odejít. ,,Ne," vzal ji za zápěstí a přitáhnul si ji k sobě znovu. ,,ty budeš moje smrt,"opřel si čelo o to její, když se odtáhla, usmívala se. ,,Tak to bude určitě příjemná smrt," ,,Otřesná," vyvedl ji z omylu. 

S: Vyzvedni holky, musím do Anglie Severus zabil Brumbála.

Charlie zíral na písmena na své ruce a nechápal co se to děje.

Jestli dobře čte, jestli Susan napsala co chtěla, jestli se rozhodla přes den pít nebo jestli je to blbá sranda.

Když se jí na to chtěl zeptat vůbec neodpověděla.

Who are you? I'm your found woman. Kde žijí příběhy. Začni objevovat