ne zamandır sendeyim

269 23 21
                                    

20 oy olmazsa yeni bölüm atmayacağım
İyi okumalar💖

Ertesi gün,Zehra'dan

S: Vay be demek Kerem Aktürkoğlu benim eniştem oldu.

Z: Gibi gibi daha konuşmadık bile.

S: Yani o da nasıl utangaçsa öpüp bir şey demeden gidiyor.

Z: Gerçekten ama böyle daha güzel oldu.

S: Ben demedim mi sana senden hoşlanıyor diye?

Z: Dedin dedin. (Gülerek)

S: Sen çok hoşlanıyorsun demi bu çocuktan?

Z: Utandırmasana yaa. Evettt.

S: Napacaksın şimdi? Aradın mı yoksa? Günaydın aşkımmlar falan.

Z: Ne araması ne aşkımı ya. Daha konuşmadık ki.

S: Eee ara?

Z: Yok ilk o arar bence. Zaten okula gidicem şimdi biraz yoğunum. Aramazsa kendisi ben akşam ararım.

S: Hayret ararım dedin ben şok.

Z: Bir şeyler yapmazsam kalır böyle kesin.

S: Evet evet artık geri çekilmek yok.

Z: Zahmet olur ya hahaha.

Kahvaltıyı toparlayıp hazırlanmak için odama çıktım. Tek düşündüğüm Kerem'di başka hiçbir şey düşünmek de istemiyordum zaten. Hazırlanıp çıktım...

Dersteyken Kerem aradı ama açamadım bi an önce dersim bitmesini bekleyip çıkar çıkmaz Kerem'i aradım.

Z: Alo

K: Alo. Tünaydın, nasılsın?

Z: Sana da , iyiyim sen nasılsın?

K: Ben de iyiyim teşekkür ederim. Şey için aramıştım. Imm , eğer akşam müsaitsen benimle yemeğe çıkar mısın?

İçimden sonunda be diyerek ve çok da heyecanlanarak "tabii ki olur." dedim. Ses tonundan güldüğü belliydi "Seni saat 7 de alsam nasıl olur?" "Ya ben bugün biraz sıkışığım kendi arabamla gelsem daha iyi olur. Sen bana konumu atar mısın?" "Tamam o zaman. Atayım hemen." "Teşekkürler anlayışın için,bana yakınmış zaten 19.40 gibi orada olsam nasıl olur?" "Bana uyar." "Tamam,görüşürüz Kerem." "Görüşürüz canım."

Canımlar da başladı demek diye içimden geçirdim. Sinem'i aradım hemen.

Z: Kankaa , Kerem aradı.

S: Ohh , ne dedii?

Z: Akşam yemeğe çıkalım mı dedi.

S: Vay, yakışır. Ne giyeceksin hemen bul.

Z: Ay bilemem eve gelince apar topar bakacağım. Mekan da çok güzel ve bu ilk datemiz. Baya özenmem lazım.

S: Ay evet ben evdeyim gelince hemen hallederiz.

Z: Tamam canım , ben kapatıyorum şimdi derse gireceğim.

S: Tamamm, hadi öptüm.

Z: Bayy.

Derslerim biter bitmez eve gelmiştim. Çok vaktim kalmamıştı bu yüzden direkt duşa girip hazırlanmaya başladım. Ben saçımı yaparken Sinem arkadan bana elbise gösteriyordu ben de seçmeye çalışıyordum. Çok zordu çünkü mekan çok lüks duruyordu,ben daha samimi bir yere gideriz diye düşünüyordum hep ama sonuç olarak Kerem varsa neresi önemli değil. Geçenlerde bi' eventım için aldığım elbise vardı o zaman giyememiştim demek ki bugüne kısmetmiş. Saçlarımı hızlıca su dalgası yaptıktan sonra elbisemi giydim.

Gecelerin Derdi | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin