Частина 39

42 12 0
                                    

Це було в той самий день, коли мені зателефонував Чхон Са Йон. Кім У Джин, який слідував за мною до передньої частини ліфта, що їхав на верхній поверх, запитав мене зі стурбованими очима.

- Чи дійсно все буде в порядку, якщо ти поїдеш один?

- А чому б і ні?

Я завжди зустрічався з ним сам. А ти ставив мені всілякі запитання.

Я помітив, як змінилося ставлення Кім У Джина до мене.

Коли я вперше заволодів тілом Хан І Гьоля, незважаючи на те, що на моїй руці була рана, він штовхнув мене в кімнату, де був Чхон Са Йон, а при другій зустрічі він прокляв мене і дав зрозуміти, що ненавидить.

- Ти дуже змінився.

- Я змінився? Я?

- Ти не так сильно дбав про мене.

Від моїх слів у нього був схвильований вираз обличчя.

- Це...

- Тобі було байдуже, важко мені чи ні, так?

Раптом я згадав, що Кім У Джин сказав мені раніше.

"Що з тобою сьогодні? Зазвичай ти виходиш заплаканий."

Так Кім У Джин поводився з Хан І Гьолем. Коли я заволодів Хан І Гьолем, Кім У Джин теж змінився.

Якби не я, Кім У Джин і досі ненавидів би Хан І Гьоля і стежив би за Ха Тхе Хьоном, як наказав Чхон Са Йон.

Майбутнє змінилося, коли він став добрим до мене. Чхон Са Йон більше не мав Кім У Джина на своєму боці.

- ...Я - Кім У Джин, який зрозумів, що я маю на увазі, миттєво зблід. - Тоді...

З перекошеним обличчям він кілька разів облизав губи і тремтячою рукою схопив мене за зап'ястя.

- Щ-що мені робити з...

- Все гаразд. Можеш зупинитися.

Саме тоді прибув ліфт. Я відпустив руку Кім У Джина і спокійно сказав.

- Не треба зараз говорити нісенітниці. Я не хочу цього чути.

Я знаю, що Кім У Джин намагався сказати. Але слухати це мав не я.

Навіть якби я став Хан І Гьолем, я не зміг би впоратися з тими почуттями і взяти на себе відповідальність за це. Я навіть не хотів цього.

Я зайшов у ліфт.

- Побачимося пізніше.

Перед тим, як двері ліфта зачинилися, обличчя Кім У Джина було настільки нещасним, що це неможливо описати словами. Я відвернувся від нього і зітхнув.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now