Кім У Джин, якого вигнали з моєї кімнати за наказом Чхон Са Йона, мав дуже пригнічений вигляд. Кімната, в яку його поселили, була не сусідньою і не на тому ж поверсі, а в кінці коридору на 24-му поверсі.
Інтер'єр кімнат був однаковий, але через те, що будівля була дуже великою, відстань від кінця 24-го поверху до моєї кімнати була досить великою.
— Я не хочу йти...
Кім У Джин, який пакував валізи, привезені з дому, дивився на мене понурими очима. Він був схожий на кота, якого силоміць вигнали з улюбленої коробки, і виглядав таким скривдженим і нещасним.
— Ти все одно мусиш їхати.
На жаль, я нічим не міг йому допомогти. Власником гільдії був Чхон Са Йон, і власником будівлі також був Чхон Са Йон. Поки він жив у гільдії, він мав право приймати рішення.
— Тоді я піду... — Кім У Джин, який повільно дивився мені в очі, запитав невпевненим голосом. — Я можу прийти до тебе ще раз?
Ти прийдеш, навіть якщо я скажу ні.
— Як скажеш.
— Ммм.
Як тільки я дозволив, обличчя Кім У Джина проясніло від полегшення.
Можливо, тому, що він думав прийти пограти наступного разу, він не наполягав на тому, щоб не йти, і мовчки пішов слідом за супроводжуючим.
На деякий час буде тихо.
Чесно кажучи, мені не було шкода, бо не було ніякої різниці, чи був тут Кім У Джин, чи ні. Я зачинив двері і повернувся до своєї кімнати, а потім ліг на диван.
Я закрив очі, і до мене прийшла мирна тиша. У такому стані я спокійно впорядкував свої думки.
Я відчув полегшення від того, що зміг благополучно доставити пальто SS класу, яке було одним з моїх важливих планів, до Ха Тхе Хьона. Хоча, здавалося, що в процесі виникла ще одна проблема.
Було також важливо з'ясувати минуле Хан І Гьоля або план Чхон Са Йона, але зараз нагальною справою були ворота.
Мені потрібно було вирішити проблему з воротами швидко, щоб не було проблем з моїми майбутніми планами.
Давай спочатку перевіримо ворота. Потім зустрінемося з Ха Тхе Хьоном... О, якщо подумати, то мені треба побачитись з Пак Гьон Хо.
Якого біса у мене стільки роботи? Було нелегко ладнати з людьми, з якими я не вмів поводитися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
De TodoУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...