1.bölüm başlangıç

34 3 4
                                    

Çoğu aşk düşmanlıkla başlar derler değil mi bazen ise arkadaşlıkla başlar.

12.sınıfın o günü kar yağmıştı kimisi okula gelirken kimisi ise okula gelmeyi tercih etmemişti jungwon sunoo yu beklerken kendi kendine konuşuyordu.

-Offf sınav notlarım düşük,acaba kimden hoşlanıyorum sunoo ne zaman gelicek.

Tam o sırada ani bir gürültü koptu.

Gümmmm!!!!

Dışarıdaki o ses her yerde yankılandı.Herkes bir anda o gürültünün kaynağını ararken bir çığlık koptu.

-Aaaaaaaaaaa

Bu çok ince ve tiz birinin çığlıyıydı bir kızdı.Kız yangın merdivenlerine girmiştı ve tam o an sevgilisinin cansız bedeni ile göz göze gelmişti o çocuk yerde baygın halde yatarken jungwon hala olayın farkına varamadan sunoo geldi.

-Pist!Jungwon alo sana diyorum cevap ver.

Jungwon yine düşüncelerdeydi.Büyük bi düşünce havuzunda boğulmuş gibiydi jungwon bir anda kendine geldi.

-Heh!Efendim sen mi geldin?

Sunoo:

-Yok halisülasyon görüyosun.

Dedi sunoo dalga geçercesine.Jungwon sordu:

-Neden geç kaldın?

Sunoo:

-Sevgilimin yanındaydım jungwon.

Jungwon sunoo ile dalga geçercesine şunu söyledi:

-En yakın arkadaşını bi kız için mi satıyosun.

Sunoo of çekerek jungwona göz devirdi.her zamanki jungwon işte değil mi?

Sunoo:

-Jungwon olayı duydun mu bi kızın sevgilisini yangın merdiveninden atmışlar. Jungwon:

-Of hiç uğraşmak istemiyorum her zamanki gibi olay bize giren çıkan ne sanki.

Sunoo:

-Tamam ya ne dedik uğraşma.

Derken hoca sınıfa hızlı adımlarla girdi herkes ayağa dikildi.Hoca:

-Oturabilirsiniz size önemli bişey söylemeliyim bu son gerçekleşen olay ile ilgili...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SW STUDIOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin