Naruto , Sasuke ve Sakura kendilerine seslenen çocuklara bakarlar.
Naruto'dan :
Bize hiçte dostça bakmayan kırmızı saçlı soğuk bakışlı bir oğlan , siyah bir tulum giymiş aynı zamanda yüzünde mor desenler olan bir oğlan daha ve sarı saçlı , keskin bakışları olan bir kız karşımızda duruyordu.
Sasuke "Size kimsiniz ?" diye sordu.
Siyah tulumlu çocuk "Bizler Kazekage'nin çocuklarıyız. Ben deniz Kankuro , ablam Temari ve küçük kardeşimiz Gaara" dedi.
Sakura "Ben hâla neden bu masadan kalkmamız gerektiğinini anlamadım." dedi.
Adı Temari olan kız "Sanırım siz buralarda yenisiniz bu yüzden kuralları bilmiyorsunuz." dedi.
"Ne kuralı ?" diye sordum.
Temari "Bize yapılan saygısızlık , babamıza yani Kazakage'ye yapılmış sayılır. Bilmem anlatabildim mi ? Bu yüzden hadi uzayın." dedi.
Sakura sahte bir gülümsemeyle "Sizin buralarda demek ki Hokage'nin oğluna ve bir Uchiha varisine saygısızlık normal karşılanıyor. Hah ancak Konaha köyü bunu normal kaşılamaz." dedi.
Sakura'nın bu cevabı istemsiz olarak Sasuke ile gülümsememize neden olmuştu. Çünkü Sakura sözleriyle bizi bizden daha iyi koruyordu.
Kankuro şaşırarak "Ne demek istiyorsun ?" diye sordu.
Sasuke konuşmanın arasına girerek "Ben Uchiha Sasuke , arkadaşlarım Uzumaki Naruto ve Haruno Sakura , kim olduğumuzu öğrendiğinize göre tatsızlık çıkmadan bu konuyu burada kapatalım." dedi.
Sasuke bunu dedikten sonra kırmızı saçlı çocuk adı sanırım Gaara'ydı. Sonunda sessizliğini bozarak konuşmaya başladı.
Gaara tehditsel bir ses tonuyla "Masadan kalkıyor musunuz ? Yoksa biz mi kaldıralım" dedi. Bu söylediği sinirlerimi bozduğu için Gaara'nın gözlerinin içine bakarak konuştum.
"KALKMIYORUZ !" dedim.
Gaara "Peki..." dedi ve hızlıca kardeşleri ile birlikte savaş pozizyonu aldı. Bunun üzerine bizde oturduğumuz masadan kalkarak savaş pozisyonu aldık.
Sakura bile karşımızda ki çocuklara sinir olmuş olacak ki onlarla gerçekten de dövüşmek istiyordu. Sadece o değil bizde istiyorduk. Ancak dikkatli olmalıydık. Çünkü karşımızdakiler Kazakage'nin çocuklarıydı. Kendilerinde ki özgüvene bakılırsa oldukça güçlü olmalıydılar. Özellikle şu Gaara benim gözümü oldukça korkutuyordu.
Nasıl savaş teknikleri kullandıklarını bilmiyorduk. Ancak onlarda bizim savaş tekniklerimizi bilmiyordu. Sasuke'nin Sharingan'ı , benim her ne kadar kullanmam yasak olsa da Kyubi'nin çakrası , Sakura'nın ise... Şey varlığı bile yeterdi.
Tam savaşa başlayacağımız sırada birden ortamızda bir moruk belirdi ve az sonra olacak olan savaşımıza engel oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...