7.Bölüm: Suç Ortağı

1.8K 119 77
                                    

OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI LÜTFEN UNUTMAYIN <3

Instagram: ecemguler.r

Şarkı: Blue Foundation - Eyes on fire

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve her ayrıntısıyla kurgudur.

Bileğinize 7 düğümlü kırmızı bilekliğinizi takın. 7. Bölüme
başlıyoruz.

İyi okumalar..

Herkes koşuşturuyordu. Tezahürat seslerine artık çığlıklarda eklenmişti. Arkama dönüp bakmaya çalıştığım esnada Ayaz beni engellemişti. "Arkana bakma." Elini belimden çekmiş, elimi tutup beni oradan hızla uzaklaştırıyordu.

Boşta olan elini beline attığında silahı gördüm. "O silah nezamandan beri orada?" Daha önce hiç görmemiştim. Pür dikkat etrafı kontrol ediyordu. "Sadece tedbir doktor hanım." Bana genellikle ciddi olduğu esnada mesleğimle hitap ediyordu.

Sesimi çıkartmadan beni yönlendirmesine izin verdim. Başkanlık binasının arka bölümüne geldiğimiz de bir kaç tane siyah jip görmemle irkildim. "Senin arkadaşların mı?" Başını onaylar biçimde sallamıştı, etrafına çok dikkat ediyordu.

Koşar adımlarla jipe doğru gitmeye başladık. Kapıyı açıp ilk önce beni bindirdi ve emniyet kemerimi bağladı. Kendi tarafına geçip arabayı çalıştırdı ve hızla uzaklaşmaya başladık. Peşimizden 'sözde' arkadaşları geliyordu. Oysa ki korumaları olduğunu biliyordum.

"Babanın bukadar ileri gideceğini düşünmezdim." dedi bakışlarını yoldan çevirmeden. "Söz konusu gururu ve saygınlığı ise her şeyi yapar. Ve ben bugün ikisini de zedeledim." İçim ferahtı, mutluydum. Babama karşı uzun süredir içimde biriktirdiğim nefreti tüm halkın önünde kusmuştum. Onun gerçek yüzünü herkese göstermiştim.

"Bakalım haberler seninle ilgili neler söylüyor." Boşta olan eli ile radyoyu açtı. Başlarda ses cızırtılı geliyordu ama sonrasında netleşmişti.

"Kaçırıldığı öne sunulan Berfu Akar, bugün halkın karşısına çıktı."

Bu Elif'in sesiydi.

"Berfu Akar aslında kaçırılmadığını, sadece babası Tayfun Akar tarafından yıllar boyu şiddete maruz kaldığını ve ölüm tehlikesinden dolayı kaçtığını öne sürdü."

Diğer gazetecilerin Elif gibi anlatmadığına bahse vardım. İşte bu yüzden Elif'i seçmiştim. İşini hakkıyla yapan bir kadındı.

"Konuşma esnasında vücudunun bir çok bölümünde bulunan kesikleri ve morlukları kanıt olarak halkın gözleri önünde gösterdi."

Doğru ya, dizim de ki iz dışında başka hiçbir yerimi kapatmamıştım ve hâlâ gözüküyorlardı. Üstüme örtebileceğim bir şey aramak için gözlerimi arabada gezdirdim ama bir şey bulamadım.

"Kadına şiddet ile ilgili çok önemli konuşmasının sonunda çoğunluğu kadın olan kişiler Berfu Akar'ı desteklerken, bir taraf ise bunun tamamiyle Tayfun Akar'ı karalama amacıyla yapıldığını düşünüyor."

KIRMIZI DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin