Part 12 - Sundal (Tamat)

12.6K 95 14
                                    

Sekembalinya dari Port Dickson, kami bertiga menjalani hidup seperti biasa. Fatin setia melayani setiap tuntutan nafsu Rakesh. Dia sudah bersetuju untuk melanjutkan tempoh visanya untuk tinggal di Malaysia lebih lama. Fatin berasa sangat gembira mendengar perkhabaran itu dari Ramu, kerana Ramu hanya pulang sekali sekala, sibuk dengan tempahan dari suami-suami dayus lain di luar sana.

Ramu juga sudah mengiklankan servis atau khidmat seks menggunakan tubuh Fatin di telegram. Sejak itu, rumah kami tidak putus-putus menerima kunjungan dari lelaki asing terutamanya kaum hindu untuk menikmati tubuh Fatin. Namanya kian popular di kalangan kaum hindu. Ada yang datang dari sekitar sini dan ada juga yang sanggup datang dari jauh seperti dari utara dan selatan tanah air. 

Pada suatu hari ketika pulang dari kerja, aku mendapati ada sebuah kotak hadiah di atas meja dan tertulis untukku. Aku berdebar, hadiah apakah yang aku terima. Lantas aku segera membuka kotak tersebut. Fatin tiada di situ, hanya kedengaran suaranya mengerang kesedapan melayan pelanggan. 

Apabila kotak dibuka, aku terkejut melihat isi kandungannya. Ia adalah sebatang alat menguji kehamilan dengan dua garis di atasnya. Fatin sudah mengandung! Perasaanku bercampur baur. Terkejut, terharu, gembira, dan teruja. Anak siapakah di dalam kandungan Fatin. Yang pastinya bukan anak aku. Aku yakin Fatin juga tentu gembira ketika melihat hasil ujian tersebut. 

Sementara aku sedang menunggu Fatin selesai melayan pelanggannya, pintu rumahku diketuk. Aku membuka pintu dan ada seorang pemuda india gemuk berumur lingkungan 20an.

Muthu: Hi abang, ni rumah Fatin sundal kan?

Aku: Aah ye ni rumah dia. Kamu ni siapa? 

Muthu: Saya customer bang. Fatin suruh datang sekarang. Cuma kena tunggu dia setel dengan sorang customer lagi.

Aku: Oh, macam tu. Masuk la dulu.

Aku menjemput budak india gemuk tu masuk dan tunggu di sofa.

Aku: Macam mana tau ada servis kat sini?

Muthu: Semua orang india area ni tau bang. Semua kenal Fatin sundal.

Aku: Jadi kamu nak try la ye? Pernah main dengan perempuan melayu ke?

Muthu: Tak pernah, ni first time. Abang ni bapak ayam dia ke? Saya ingat uncle Ramu bapak ayam dia.

Aku: Abang suami Fatin sundal.

Muthu: What? Hehe tahniah bang.

Aku: Kenapa? 

Muthu: Saya dengar dia dah pregnant, kan?

Aku: Abang pun baru tau hari ni.

Muthu: Hahaha mesti anak india kan bang?

Aku: Ya, confirm bukan anak abang. Kenapa nak main dengan melayu, cuba cerita sikit.

Muthu: Member cerita apam melayu paling best bang. Panas, ketat, pandai layan batang. Lebih-lebih lagi isteri orang. Kalau dapat memang saya kasi hantam cukup-cukup bang, hehe jangan marah aa.

Aku: Tak la, buat apa nak marah. Abang yang ajar dia jadi macam ni. 

Muthu: Bagus la abang ni, open minded.

Aku: Apa lagi kau nak buat nanti. 

Muthu: Saya nak jilat ketiak dia bang, lubang jubur dia semua saya nak jilat sampai bersih. Nak gosok-gosok batang saya kat muka dia sampai comot bang. Last sekali nak pancut dalam puki dia bang. Fuh tak sabarnya. Lama pulak nak tunggu, siapa kat dalam tu bang?

Aku: Kaum kau jugak la yang tengah balun dia tu. 

Muthu: Bagus la abang ni. Kalau semua suami-suami melayu macam abang ni kan bagus. Dapat la orang india tibai semua perempuan melayu dalam negara ni, kami tak payah kawin pun takpe, tiap hari dapat rasa puki melayu percuma bang, hehe.

Aku: Ramai je yang macam ni.

Muthu: Tapi susah nak tau bang.

Aku: Nasib kau la dapat kenal Fatin ni.

Muthu: Lepas ni saya nak ajak kawan-kawan kasi gangbang dia pulak bang. 

Aku: Ikut kau la Muthu. Janji dia puas.

Muthu: Lepas ni mesti makin laku la bang, sebab sudah pregnant. Kita orang banyak suka main perempuan pregnant. 

Aku: Kenapa?

Muthu: Dia punya lubang makin ketat la bang. Banyak syok woo..

Tiba-tiba pintu bilik terbuka. Seorang lelaki india berumur 40an keluar dengan muka kepuasan sambil menarik zip seluarnya. Kemudian menyarungkan jaket keselamatan Alam Flora sambil berlalu pergi. Tersengih kepada Muthu yang gelojoh membuka pakaiannya pula. Aku terdengar Fatin menyembur pewangi bilik. Confirm berbau sampah, fikirku. 

Fatin: Hai, ni Muthu ke? 

Muthu: Ya kaka, saya Muthu. Sekarang boleh mula ke?

Fatin: Jangan la panggil kaka, panggil I Fatin je. I nak mandi dulu k.

Muthu: Ok kaka, kita mandi sama okey?

Fatin: Ok jom.

Mereka masuk ke bilik dan menutup pintu. Aku tak nampak pulak kelibat uncle Rakesh. Entah bini siapa la dia pergi tibai haari ni. Begitulah rutin harian aku dan Fatin sebagai sundal orang india. Sehingga kini, kami telah mempunyai empat orang anak berkulit gelap yang comel-comel belaka.



                                                                                               - TAMAT-



FatinWhere stories live. Discover now