*𝑳𝒖𝒎𝒊 𝒊𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒕𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒈𝒖𝒚 𝒊𝒏 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍, 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒑𝒐𝒑𝒖𝒍𝒂𝒓*
𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝑳𝒖𝒎𝒊 𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔, 𝒊𝒏 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔 𝑳𝒖𝒎𝒊 𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒘𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒆𝒂𝒕, "𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕? " 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖.
𝑳𝒖𝒎𝒊 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 , 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒏𝒐𝒕 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓𝒆." 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖.
𝒀𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆, 𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒍𝒍𝒊𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒇𝒆! "𝑾𝒉𝒚 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒚𝒆.
𝑳𝒖𝒎𝒊'𝒔 𝒆𝒙𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒈𝒆𝒏𝒖𝒊𝒏𝒆𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅. "𝑰... 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒃𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒚/𝒏.. 𝑰𝒕'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕, 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒔𝒖𝒓𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝑰... 𝑰'𝒗𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕" 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅
𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 , 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒕𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒈𝒖𝒚 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍, "𝑩𝒖𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖?, 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕? " 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒏𝒖𝒊𝒏𝒆𝒍𝒚 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒃𝒂𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒏𝒐𝒘.
𝑳𝒖𝒎𝒊 𝒉𝒆𝒔𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒅, 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒖𝒏𝒄𝒐𝒎𝒇𝒐𝒓𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏. "𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘. 𝑰𝒕'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒂𝒓𝒆. 𝑪𝒂𝒏 𝒘𝒆 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒍𝒔𝒆?" 𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒆𝒅.
𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒘 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒓𝒆𝒅, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆," 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝑳𝒖𝒎𝒊, 𝑴𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒂 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈.