✰ 8 (8): 𝑪𝒉𝒂𝒔𝒆 𝑨𝒕𝒍𝒂𝒏𝒕𝒊𝒄 - 𝑯𝑬𝑨𝑽𝑬𝑵 𝑨𝑵𝑫 𝑩𝑨𝑪𝑲

219 18 106
                                    


Minho Ağzından:

Hyunjin için verdiğim fikirden sonra uzun bir sessizlik oluştu, ve her zamki gibi o sessizliği de Felix bozdu. "Laann çok mantıklı biz niye bunu düşünemedik, aslında benim aklımda da bir fikir vardı ama bu daha da mantıklıymış."

"Senin aklındaki fikir neymiş aşırı merak ettim." Dedi Jeongin yarı alaylı bir şekilde.

"Şeyy..." dedi Felix. "Kafasına tavayla vurucaktık..., yani dizilerde öyle oluyo ama..."

söze ben girdim. "Felix adı üstünde dizilerde , şimdi çocuğun olan kafasını da yarıcaksın her şey bok yoluna gidicek felan boşver bee"

"doğru diyosun Hyung" dedi Felix.

"Bir dakika!, Felix sen bana Hyung mu dedin bu işlikte bi terslik var normalde canını alsak yine de chan hyung dışında kimseye Hyung demezsin."

Felix susmakla yetindi ve en sonunda Beomgyu konuştu. "Neyse çok boş konuştunuz Minho Hyung'un fikri çok mantılıymış hiç vakit kaybetmeden deneyelim."

Herkes kafasıyla onayladı ve sonra Hyunjin dışında herkes Hyunjin'in odasındaki günlüğünü aramaya başladık.

Bir beş dakika fln aradıktan sonra nen günlüğü kitaplıktaki kitapların arkasında buldum ve "Buldum!" diye bağırdım. Cidden de bayağı kalın bir günlüktü , eskiydi sayfaları sararmıştı, üstünde toz birikintisi vardı ve kilidi de epey bir paslanmıştı eski olduğu bir kilometre öteden belli oluyordu.

"oh sonunda" dedi Beomgyu rahtlamış bir sesle.

"E hadi okuyalım" dedi Jeongin.

"Hayır!" Dedim ve herkes bana anlamsız gözlerle baktı. "Yani hayır çocuğun özeli vardır şimdi ,hem baksanıza çok emek vermiş gibi görünüyor şimdi bu günlüğü sanki bir kitap okuyormuş gibi okumak bencillik olur."

"Haklısın." Dedi jeongin yüzüme suçlu gözlerle bakıyordu anlaşılan konuşmam biraz da olsun işlemiş.

Gerçekten ben de Hyunjin'in günlüğünde neler yazdığını çok merak ediyordum ama bir gün o bana kendi isteğiyle okuyana kadar asla ama asla okumayacağım çünkü onun bana olan güvenini kaybetmek istemiyorum...

"E artık günlüğümü alabilir miyim Hyung." Dedi Hyunjin, bir dakika Hyunjin ne ara içeriye girdi , neden sırıtıyordu? Acaba benim dediklerimi duydu mu. (Yazar notu: duydu arkadaslar)

Günlüğü Hyunjin'e verdim ve Hyunjin rahat rahat günlüğünü okusun diye çocukları da alıp odadan çıkardım.

Hyunjin Ağzından:

Herkes odadan çıktıktan sonra yatağıma oturdum ve kapkalın günlüğümün "20.6.2019" tarihli bir sayfasını açıp okumaya başladım.

"20.6.2019"

Sevgili Günlük...

Bugün Minho Hyungla çok büyük kavga ettik ve o bana vuruyordu inana biliyor musun bana vuruyordu Minho Hyung bana asla vurmazdı, çok şaşırmıştım ,gözlerim kocaman açılmış onun eline öylece bakakalmıştım, asla beklemiyordum.

Ama onun eli de öylece havada kaldı bana öyle bir suçlu suçlu bakıyordu ki sanki hata yaptığını yeni anlamış gibi, bense aval aval hâlâ onun bir eline bir gözlerine bakıyordum, gerçekten şok olmuştum...

"H̶w̶a̶n̶g̶ H̶y̶u̶n̶j̶i̶n̶"

"Sadece Hyunjin"





Soyadımın olduğu kısmın neden üstünü karaladığımı anlayabiliyordum çünkü soyadımdan nefret ediyorum, çünkü bana bu soyadını veren piçten nefret ediyorum.
(yazar notu:o piç babası ,arkadaşlar) Seneler boyunca beni tanımadığım gay adamlara birkaç geceliğine parayla kiralıyordu senelerce küçücük bir çocuk olmama rağmen istismar edildim .En sonunda on üç yaşıma geldiğimde onu gece uykusunda tam on üç kere bıçakladım, yaşım kadar, her kötü geçen senem için bir kere daha batırdım gözümde gram korku yoktu, sadece nefret vardı.

Her neyse şimdi yeni yeni birşeyler hatırlıyordum 2019 senesi biraz da olsa aklıma gelmeye başladı sayfaları karıştırdım okudum her güzel anımı okudum.Çok güzel anılarmış keşke hepsini hatırlayabilsem...

günlüğümün nihayet 2022 senesine geldiğimde yanı başımdaki komidine koydum artık cidden gözlerim yorulmuştu.Ama artık en azından anılarımızı hatırlamasam da onları hatırlıyorum.

Sıkıldığımı fark ettiğimde çocukların yanına gitmeye karar verdim aşağı katdaki salona indim. Beomgyu gitmişti, Felix dışında herkes koltukta uyuyakalmıştı.

"Hyunjin..."

"Efendim Felix"

"Birşeyler hatırladın mı?"

"Birkaç anı dışında hiçbir anımı hatırlamıyorum, ama sizi hatırladım Felix."gülümsedim.

"Ne diyosun! Artık bizi hatırlıyor musun? Beni ,Beni Felix'ini hatırlıyor musun!" Felix koşarak bana sarıldı ben de Felix'in bu haline kahkahalar atmaya başladım.

"Evet Felix ve bağırma uyuyolar uyanacaklar şşşhh"

"Ay banane be uyanırsalar uyansınlar hep yatıyo zaten pezevenkler."

Bir iç geçirip tanrıdan sabır istedim ve mutfağa kahve yapmaya gittim.


🐥Felix Ağzından:

Evet Hyunjin bizi hatırlıyor ama bizim o güzel anılarımızı hatırlamıyor...

Artık o planımın tam vakti ; kafaya tava geçirme planı

Dizilerde işe yarıyor gerçek hayatta neden işe yaramasın hem Hyunjin arkası dönük kahve yapıyor.

Yavaşça parmaklarımın üzerinden mutfak tezgahındaki tavayı aldım ve PAT! Hyunjinin kafasına vurdum.

Bir dakika bu bayıldı , HAYIR! böyle olmaması gerekiyordu sadece başı dönecekti bayılmaycaktı off off ...




-ʙᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ sᴏɴᴜ✓


✰𝐄𝐯𝐞𝐭 𝐚𝐬𝐤𝐥𝐚𝐫𝐢𝐦 𝐘𝐁 𝐚𝐭𝐭𝐢𝐦!

✰𝐁𝐮 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐜𝐨𝐤 𝐢𝐜𝐢𝐜𝐦𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐝𝐢 𝐟𝐚𝐯 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦𝐮𝐦 𝐚𝐫𝐭𝛊𝐤 𝐛𝐮

✰𝐁𝐮 𝐚𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐬𝐚𝐫𝐤𝛊𝐥𝐚𝐫𝛊 𝐦𝐮𝐭𝐥𝐚𝐤𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐥𝐞𝐲𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐩𝐬𝐢
𝐜𝐨𝐤 𝗼̈𝐳𝐞𝐥, 𝐡𝐞𝐩𝐬𝐢 𝐜𝐨𝐤 𝐠𝐮𝐳𝐞𝐥.




(706 𝐊𝐞𝐥𝐢𝐦𝐞)


★𝑽𝑽𝑽𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin