Hey, heel leuk dat je m'n verhaal leest! Laat vooral tips achter in een reactie😊. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Wel komt er in dit hoofdstuk weer wat aanrakingen voor enz. Je bent gewaarschuwd als je dit niet fijn vindt. Veel plezier met het lezen van hoofdstuk 9 alweer! Gaat snel.
Xx, de schrijver♡♡
"Eigenlijk wel ja" hij glimlachte.
Ik hoorde voetstappen op de trap. Het is John B. Hij keek me verbaasd aan toen hij de kamer in kwam.
"Wat?" Vroeg ik.
Zijn ogen gingen van mij naar Jj en weer terug naar mij.
"Hebben jullie...?" Hij maakte z'n zin niet af,"hebben jullie iets gedaan?"
"Hoezo vraag je dat?" Vraag ik.
"Ehm, misschien omdat je in je bh staat hier" zegt John B.
Ik keek naar beneden. Oh shit, hij heeft gelijk! Snel bedekte ik m'n bovenlichaam en draaide me om. Ik trok snel m'n blouse aan. Jj trok ook een shirt aan.
John B keek ondertussen naar Jj, die me aan zat te staren.
"Kom, Jj" John B nam Jj mee naar de keuken.
"Vertel me eerlijk. Heb je iets met Emily?" Fluisterde John B.
Jj ontweek oogcontact met John B en zat om zich heen te kijken.
"Ik?! Nee.." Zei Jj.
"Hey ik word niet boos oké, als je maar eerlijk tegen me bent"
"Ik zei toch nee!"
"Oké.."
Jj liep terug naar de woonkamer waar ik zit. Ik stond op.
"Wat voor geroezemoes was er?" Vraag ik.
"Oh niks"
"Vroeg hij naar mij?"
"Ja, ik heb gezegd dat we niks hebben. Ik wil niet dat hij dit ook nog heeft net nu hij soort van is gedumpt"
"He, is dat erger dan recht tegen z'n gezicht liegen?" Zeg ik,"als je echt van me houd, zeg je nu de waarheid tegen hem"
John B komt nu ook de woonkamer in. Jj aarzelt.
"Ehm John B" Zei Jj,"ik moet eerlijk zijn, we hebben wel wat, ik en Em. Maar vertel alsjeblieft niet door aan Kie of wie dan ook"
"Oké, ik waardeer het dat je eerlijk tegen me bent. Ik zal het niet doorvertellen" Zegt John B,"ehm, willen jullie nog wat tijd alleen of..?"
"Ja graag, maar blijf maar wel in de buurt. Ga anders ff naar de game kamer. Daar staat een Nintendo switch" Zeg ik.
"Thanks" John B loopt naar Jj,"goeie vangst!" Fluistert hij tegen hem.
John B loopt naar boven, waar de game kamer is.
"Duss, nu opeens wel een shirt he?" Lacht Jj,"kreeg je het toch een beetje koud?"
"Ja toen hij dat zei kreeg ik koude rillingen door m'n lichaam, maar dat is nu over denk ik" Ik glimlach.
Ik loop naar Jj die op de bank zit. Ik ga op z'n schoot zitten. Rustig ga ik tegen hem aan liggen. Ik kijk naar de digitale klok om te kijken hoe laat het is.
"AHH!" Roep ik.
Op het klokje stonden gekke tekens, die erg leken op doodshoofden.
"Oh sorry, voelde je dat daar benee?" Zegt Jj blozend.
JE LEEST
Jj Maybank (Fanfictie)
FanfictionEr is een nieuw iemand aangekomen in de outer banks, terwijl haar moeder in Parijs is. ze voelt zich er snel thuis, maar er gebeuren wat onverklaarbare dingen terwijl de rest niks door heeft, behalve Jj. Naast de spannende kant van het verhaal zal j...