Aldığı darbeyle acı çığlıklarla düştü. Çığlıkları rahatsız etmek yerine zevk veriyordu bana.
"Konuşacak mısın devam edeyim mi?"diye sorduğumda zorlukla açık tuttuğu gözlerini bana çevirdi. Ağzındaki kanı tükürerek "t-tamam" dedi. "Konuşacağım. Yeter ki dur artık." Zor konuşuyordu.
"Tamam." Dedim. "Konuş o zaman kimin adamısın sen ?" Ürkütücü bir sakinlikle konuşuyordum. Adamın gözlerinde korku hakimdi. Ağzını açtığında söylediği isim sanki biryerden tanıdık gibiydi.
"Deniz... Deniz -"
Dikkatle bakıyordum yalan mı söylüyor diye ama korkudan başka birşey göremedim çünkü onu alnının ortasından vurmuştum. İsmi söylemişti, yeterliydi. Masal'a söylemesi için Metehan'a döndüm" Masal'a ismi verelim yarın burda olsun." "Tamam." Dedi Metehan. Sorasında Masal'ı aramak için bodrumun arkasına doğru ilerledi. Cemre ile Alp'e döndüm, adamı kaldırıyorlardı.
"İyi benzettik." Dedi Cemre onun da üstü kan olmuştu tıpkı Alp, Metehan ve benim gibi. Adamı sırayla dövmüştük , tabiri caizse birimiz dinlenirken diğerimiz dövmüştü."Aynen. Ama istediğimiz ismi aldık sonuçta." soyadını söylememişti ama Matteo bulurdu. Matteo Masal'ın ekibindeydi. Onlar sahadayken biz ise genelde bodrumda takılırdık. Onlar adamları tutar buraya getirir, bizde onları konuşturarak kime çalıştıklarını öğrenirdik. Matteo ise hacker'dı, o yüzden genelde evde takılırdı. Birgün göbeği çıkacak diye korkuyordum.
Cemre ve Alp adamı götürdüklerinde Metehan'da sonunda gelmişti. "Ben yukarı çıkıyorum." Dedim "tamam." Dediklerinde asansöre doğru ilerledim. Bindiğimde koşarak Cemre ve Alp'de geliyordu. Hızlıca kapanması için düğmeye 4-5 kere daha bastım. Asansör onlar gelmeden kapanınca sırıttım. Bağırtılarını duyabiliyordum. Asansörün kapıları açıldığında üst kattaki odama yöneldim. Odama girer girmez dolabımdan kıyafet alıp banyoya girdim. Üzerimdeki kıyafetlerden kurtuldum ve kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Sıcak su bedenimi gevşetirken biraz daha rahatladığım için hızlı bir duş alıp üzerimde havluyla duştan çıktım. Elimde kıyafet, üzerime sardığım havlu ile yatağımda oturan Cemre'nin karşısında kalmıştım. Ona tatlı tatlı sırıtırken o ise bana tehditkar bir sırıtma ile bakıyordu. Hızlıca banyoya geri girip kapıyı kilitledim." Buraya gel! " dedi Cemre ama olmazdı ,çünkü dayak yemek istemiyordum." Hayır, olmaz!"
"YELDA BANA BAK! ÇABUK BURAYA GEL! " resmen burnundan soluyordu.
"Tamam sen git , ben üstümü giyince gelirim."
"Salondayım, eğer 10 dakikaya gelmezsen. Olacakları sen düşün! "
Hemen" tamam! " dedim. Yaklaşık 30 saniye sonra kapı sesi geldi. Emin olmak için kilidi açıp sadece kafamı uzattım, oda boştu. Çıkıp üzerimi giyindim ve saçlarımı taradım, havluyla hafif ıslaklığını aldım. Yanıma tarak ile toka alarak salona, Cemre'nin yanına indim. Alp'le konuşuyorlardı. Merdivenin son basamağından da indim ve uyuşuk adımlarla gidip Cemre'nin önüne oturdum. Otururken de elimdekileri kucağına bırakmıştım. Yapmasını istediğim şeyi anlayınca itiraz etmeden saçlarımı taramaya başladı. O saçlarımla oynadıkça daha çok mayışıyordum. Gözlerim yarı açıkken Alp'in gülüşünü gördüm.
"Hep böyle oluyor. Orda acımasız sadist, burda kedi."dedi ve Cemre'yle gülmeye başladılar. Çok fazla mayıştığım için sadece ters bakışlarımı gönerdim, ama şuan Küçük Emrah gibi göründüğüme emindim. Bunu düşününce bende hafifçe güldüm. Biz gülerken içeri Metehan girdi. "Hayırdır? Neye gülüyorsunuz?" Diye sorunca Alp az önce söylediğini ona da söyledi. Metehan ise halime bakıp gülmeye başladı.
Sonra ise yanımıza geldi ve Cemre'yi kaldırıp kendi saçlarımla oynamaya başladı, onun dizine başımı yasladım ve gözlerimi kapattım. Metehan saçımla oynarken konuştu, "Masal'la konuştum, gelince beni öldüreceğini söyledi." Dedi ve güldü. Ben ise gözlerimi açmadan "Neden?" diye sordum.
"Ben ona 'seni aramak suç mu? Eğer suçsa öldürün beni'dedim. Oda bana 'o zaman eve gelince öldürürüm seni' dedi" deyince hafiften güldüm.
Tam o sırada kapı çaldı. Cemre kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında gelen sesler sayesinde gelenlerin Masal'lar olduğunu anladım. Onlar içeriye girerken bende yerde oturmaktan götüm uyuştuğu için kalktım ve Metehan'ın yanına oturdum ve başımı onun omzuna koydum. Kolunu omzuma atıp saçlarımla oynamaya başladı. Konuşulanları dinlerken laf arasında Matteo'nun, adamın Deniz şirket'in ortağı olduğunu söylediğini ve Masal'ın da yarın adamı almaya gideceklerini söylediklerini duydum. Uyumadan hemen önce dudaklarımı araladım ve "Yarın o adamı burda istiyorum." Dedikten sonra daha fazla direnmedim ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
{♡}÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷{♡}
Arkedeşler bu benim ilk kitabım okuyan, yroum yapan ve oy veren herkese şimdiden teşekkürler. Şunu bilmenizi isterim ki oy atar ve yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz ♡♡
Kapak tasarımı; @vela_ karina
Kendinize iyi bakın derslerinize çalışın ve notlarınızı yüksek tutun . Kucak dolusu sevgiler ♧♡♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
Actionİsmleri aynı olan iki kişiden bir mafya iken diğeri bir şirket CEO'su... Mafyayı kaçırmak yerine şirket CEO'sunu kaçıran bir Sadist . _________________________________________ " Sana ne yapayım Deniz ? " "Aradığınız kişi ben değili...