1. bölüm

27 5 0
                                    

İLK YAZISIM BU YUZDEN LÜTFEN YAZIM YANLIŞLARINA VB TAKILMAYIN . İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ !

X- Hwang Hyunjin , rehber hocası seni çağırıyor!

Uyku uyuyamayan gözlerimi açtım ve kafamı sıradan kaldırdım.

- n'oldu ?

Sesim sert çıktı.

X- Rehberlik hocasının seninle konuşacakları varmış .

Meraklı gözlerle etrafa bakındım ve ayağa kalktım. Fazla utangaç ve gergindim bu yüzden sınıfın en garip ve içedönük kişisiydim. Ek olarak ise kız erkek farketmemeksizin çoğu kişi benden hoşlanıyordu. İyi bir tipim var ve uzun boyluyum. Beni güzel ve kullanılmaya değer bir oyuncak gibi görüyorlardı.
Dürüst olmak gerekirse bu çok canımı yakıyordu ... Kimse için değerli olamayacağımı düşünüyordum . hatta düşünüyorum. Düşüncelerimi sıraya bırakıp sınıftan çıkmak için kapıya yöneldim.

_____

Rehberlik hocasının kapısına geldim. Derin bir nefes verdim ve kapıyı tıklattım . İçerden yumuşak ve bir o kadar da güzel bir ses duydum .

Jeongin - girin .

Yutkundum ve içeri girdim.

- izninizle giriyorum .

Jeongin - tabi, buyur otur hyunjin .

Hemen karşısında ki koltuğa oturdum. Bakışlarını bana kilitledi .

- Hocam , beni ne için çağırmıştınız ?

Kocaman gülümsedi ve kolunu masaya yasladı.

Jeongin - Hyunjin , belki sende farkındasındır ki çoğu öğrenci kendini boşlukta hissediyor ve gelecekleri hakkında düşünmemeye başlıyor. Benim burda olmanın nedeni size iyi gelmek . İnan ki bunu sizi sıkmak için demiyorum .

İç çekti ve konuşmasına devam etti .

Jeongin - bir dominant alfa olarak fazla sakin ve sessizsin. Belli ki seni sıkan ve aklını kurcalayan şeyler var . Ben her zaman burdayım baba her zaman içini dökebilirsin . Senin için hep bir çözüm arayacağım ve bunu uygulayacağım .

Gözlerinin içine baktım. Gerilmistim bacağım titriyordu .ellerimle oynuyordum dudağımı ısırarak.
Yutkundum ve söze başladım.

- şey... Hocam, Ben ...

Bana gülümseyerek baktı.

Jeongin - endişelenmeye gerek yok hyunjin . Kimseye söylemem yada dalga geçmem . Devam edebilirsin .

Nedensizce gülümsedim onun bu davranışlarına . İlk kez birilerinin beni düşündüğünü hissettim .

- Ben sadece ... İnsanların davranışlarından korkuyorum . Onlarla birlikteyken yanlarında kendimi bir bez bebek gibi hissediyorum .

Güzel gülümsemesi düştü.

Jeongin - demek istediğin seni kullanmaları mı ? Onların buna hakkı yok . Seni sen olduğun için seven insanlar olmalı etrafında. Kötü niyetli insanların etrafında olmak senin mental sağlığın için iyi değil. Sınıfını değiştirmek istersen seni nazik ve iyi bir sınıfa alabilirim . Eminim ki kötü niyetli değillerdir.

Masasından kalkıp yanıma geldi . Elimi tuttu ve gözlerimin içine baktı.

Jeongin - Senin bu halde olman canımı yakıyor.

Kızardım. Lanet olsun ne oluyor ? Neden bu tepkiyi verdim ? Aklımı kaybedicem . Gözlerimi kaçırdım ondan.

- A- anladım ... önerdiğiniz gibi yeni bir sınıfa geçmeyi kabul ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖĞRETMENİM / HYUNİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin