3 K. Bonyodalom.

215 7 0
                                    


Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem, ami jelezte hogy ideje felkelni és suliba menni. Juhhu.

Elvégeztem a reggeli rutinomat majd le érve a konyhába ,anya már fent volt.

-Jóreggelt anya, miért vagy fent ilyen hamar? - kérdeztem.

-Jó reggelt kicsim. Gondoltam csinálok nektek reggelit. Rántotta jó lesz?.- kérdezte anya.

-Igen anya. Köszönöm, csodálatos vagy.- pusziltam meg az arcát mire csak kuncogott.

Miután meg reggeliztünk Ketivel elindultunk a suliba gyalog mivel elég közel volt.

-Ahj. - kezdte Ket

-Mi van? - kérdezem

- Semmi kedvem ehhez a tanárhoz - jelenti ki.

- Te tényleg ennyire tartasz tőle? - kérdezem.

- Igen. - jelenti ki.

-Ugyan csak nem lesz ilyen rossz vele az első óra hisz neki is reggel van.

- Fred hogy van? - kérdezte.

- Jól de mikor ott voltam Alexander is ott volt és be is jött hozzánk hogy mért vagyok ott meg ki ő nekem. Remélem nem fog faggatózni.

- Reméljük. Az nem lenne jó.

Megérkeztünk a suliba majd fel mentünk az osztályunkba.

-Sziasztok. - köszöntünk.

-Sziasztok csajok -Jött oda Adam, Daniel, és Scott.

-Mi a helyzet?

-Első órai nyálcsorgatás nektek amúgy semmi új. - mondja Adam

-Haha nagyon vicces vagy de egyáltalán nem csordul ki egy csepp sem. - felelem

-Na persze.

-Én bent tartom veled ellentétben- nyújtottam Adam re a nyelvemet mire mind felnevettünk. Tudni illik ő meleg.

-Szhihasztok- köszönt Natali levegőt kapkodva.

-Megint elaludtál igaz?- kérdeztem mindent tudóan.

-Ja - mondta most mar kissé normalizálva a légzését.

-Jó reggelt- hallottuk meg a mély hangot így mind a helyünkre mentünk.

-Jóreggelt tanárur. - köszöntöttük mi is.

-A ma reggeli órát elengedem nektek. Azt csinál mindenki amit szeretne. De ne legyen nagy hangzavar. Van egy kis dolgom. -mondta majd leült.

-Naomi- szólított fel.

-Igen tanárúr?- néztem rá.

-Ide jönnél légyszíves? - Kérte.

Fel álltam a helyemről és oda mentem hozzá.

-Hozd ide az egyik széket.- mondta és én úgyis tettem majd le ültem az asztal mellé vele szemben így az osztálynak háttal.

-Segíts nekem a naplóval. Még nem tudom ki kicsoda. - Kérte.

-Oh rendben szívesen segítek.- ez csak egy ártatlan kis kérés. Ezután elkezdte sorolni a neveket én meg mondtam ki van itt és ki nincs.

-Ti Ketrin el testvérek vagytok?- kérdezte

-Igen ő a húgom. - felelem.

-Hmm értem. Apátok mit dolgozik?- miért kérdezősködik ő ennyit.

-Marketing igazgató. - mondtam.

-Szóval tisztességesen. Ennek örülök. Jegyzetel, értitek? Jegyzetet csinál arról amit mondok. Mi a?

Kísért a múlt (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now