Capitolul 7

241 19 0
                                    

Bărbia sus, ochii îndreptați spre clădire

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bărbia sus, ochii îndreptați spre clădire.

Băgându-mi cheile în buzunar, introduc ambele căști și înlătur orice altceva.

Ziua de azi nu trebuie să fie nașpa, Blue. Nu există nicio garanție că vei vedea măcar acei plebi. Gândește pozitiv. Gândește... pozitiv.

Lotul este plin. Aproape fiecare spațiu găzduiește o mașină scumpă sau un SUV supradimensionat — mai mult spațiu decât ar avea nevoie vreodată orice adolescent. Îmbrăcați mortal în timp ce se sprijină de aceste fiare pe roți, sunt noii mei colegi de clasă. Muzica din urechile mele îneacă conversațiile și râsul lor, dar nu propria mea invidie. Au multe pe care eu nu le am, dar ceea ce râvnesc cel mai mult este liniștea lor sufletească.

Ei se potrivesc aici, au format alianțe care îi ajută să navigheze zilnic. Chiar și cei care nu fac parte din mulțime și-au găsit probabil locul, au format mici găști care servesc drept amortizoare împotriva peisajului uneori dur al liceului. Majoritatea probabil au mers la școală împreună toată viața. Apoi, urmez eu — FataNouă, așa cum se pare că Pandora m-a marcat.

Mi-e rușine să recunosc că în sfârșit am făcut pasul și am fost luată de val de Pandora și de toate gândurile ei. Conversația cu Ricky nu mi-a lăsat de ales. După ce a menționat că ea interpretase greșit lucrurile între mine și West, nu m-am putut abține.

Așa că, după ce am vorbit cu Jules și mi-am dat seama că n-aveam puterea să-i spun că West, Dane și Sterling m-au supus, am încheiat apelul și am derulat.

Timp de ore.

Viețile acestor oameni sunt mai dezordonate decât orice telenovelă pe care am văzut-o vreodată, iar acum le cunosc câteva dintre secrete. Păcat că nu știu numele adevărate din spatele tuturor poreclelor, piesele lipsă care ar fi făcut ceea ce am citit doar puțin mai suculent.

Totuși, ceea ce știu, este că RegeleMidas — liderul haitei — este, fără îndoială, West; Sterling — vocea rațiunii — este DomnulArgint; iar Dane — cel zadarnic cu înclinație pentru selfie-uri — este FrumușelulD. În mod colectiv, aceștia trei sunt BăiețiiDeAur.

De asemenea, aceștia trei sunt niște ticăloși majori.

Spun și eu.

Dând muzica mai tare, mă uit în jos la blugii mei zdrențuiți. Din fericire pentru mine, gaura din genunchi arată stilată. Ceea ce nimeni nu va ști vreodată este că am primit acea gaură alergând pentru viața mea când câinele familiei Huong a decis să sară peste gard și să mă urmărească. O aventură care s-a încheiat cu mine derapând pe trotuar.

Apoi, mai este tricoul meu gri. Sau mai degrabă, tricoul gri pe care l-am furat de la Scar. Abia coboară peste cercelul meu din buric. Sper ca poliția auto-denumită a codului vestimentar să nu observe.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum