יש לי כל כך הרבה שאלות...
פשוט השארת אותי ככה. כואבת. בוכה. שבורה.
אני אוהבת אותך. ורציתי להגיד לך את זה כל כך הרבה פעמים אבל פחדתי שאתה לא מרגיש כמוני.
אני אוהבת אותך. ובו זמנית אני שונאת אותך.
אני אוהבת אותך על איך שהרגשתי שהייתי איתך, הייתי בעננים...מי שהיה מסתכל מהצד היה חושב שאני על סמים חחחח
אני אוהבת אותך.
אני אוהבת אותך על הביטחון שהרגשתי איתך...יכולתי לספר לך הכל בלי שהיית שופט אותי אפילו קצת, יכולתי להתייעץ איתך על כל מה שעולה לי לראש ולדעת שתענה לי תשובה כנה, יכולתי לדבר איתך שעות על גבי שעות בלי שיימאס לי והכי אהבתי את השיחות העמוקות שלנו ביחד.
אהבתי את הקטע הזה שהיית כותב לי קטעים סכיזופרניים ותכלס זה היה הקטע שלנו שרק אנחנו הבנו, אהבתי את זה שהיית שבוז רצח אבל גם צעיר ומתלהב, אהבתי את המגע שלך, אהבתי את הנשיקות שלך, אהבתי את הסקס איתך, אהבתי את המכנס עם הבננות שעד היום נשאר אצלי במגירה, אהבתי את הנסיעות שלנו שהיינו עושים ביחד, אהבתי את השירים החדשים שהכרת לי שעד היום אני פשוט שומעת בלופים כי המילים שלהם יפות מדי, כמו 'לב יפה' של רון בוחניק שאני שומעת תוך כדי שאני כותבת את זה. איתך אהבתי את הטבע יותר, איתך אהבתי השמיים יותר, איתך אהבתי את השקיעות יותר.לא חשבתי שאני ארגיש את התחושה הזאת כלפיך ובטח שלא כזה מהר אבל אני גם שונאת אותך.
אני שונאת אותך.
אני שונאת אותך על איך שהרגשתי באותה שיחת הטלפון שנפרדת ממני, אני שונאת אותך על איך שבכיתי את הלב והנשמה שלי החוצה, אני שונאת את איך שהלב שלי פיזית כאב אותו לילה, אני שונאת את העובדה שסיפרת לך את הדבר שאני הכי מפחדת ממנו והכי פוגע בי ואתה עשית אותו, אני שונאת את השירים שגרמת לי לאהוב ולא להפסיק לשמוע, אני שונאת את הדמעות שלי, אני שונאת לבכות.
אני שונאת להרגיש.
אני שונאת לאהוב.
אתה אמרת לי בשיחה שלנו ש 'הזמן מרפא את הכל'...עברו 3 שבועות. הלב שלי עדיין שבור. אני עדיין רצה לשיחה שלנו בווצאפ כל יום אחרי בית ספר כדי לספר לך איך היה לי היום ואז נזכרת מחדש שנפרדנו...
היה לנו סיפור יפה ביחד, הסיפור שלנו...שלא להאמין שהוא נגמר.
יש לי כל כך הרבה שאלות...
פשוט השארת אותי ככה. כואבת. בוכה. שבורה.
YOU ARE READING
שבורה
Roman pour Adolescentsלפניך היו לי חיים רגילים איתך הייתי בעננים וכשעזבת עלו לי שאלות יש לי כל כך הרבה שאלות... אבל אני נשארתי פה לבד לענות עליהן