I

19 2 0
                                    

Kiedy zaczarowana kraina, świętowała klęskę Kajtka, nie wiedzieli, że pokonana istota knuję plan zemsty. Głęboko w cieniu Kajtek ujarzmił mroczne energię. Przysięgając odzyskać kontrolę, i rozpętać chaos w magicznej krainie.

Kierowany żądza władzy, Kajtek zaczął gromadzić armię mrocznych stworzeń, przekręcając ich serca obietnicami panowania. Powoli zyskiwał wpływy rozprzestrzeniając swoją wrogość w niegdyś spokojnym królestwie. Niebo pociemniało, a samo powietrze zdawało się nieść złowroga aurę zbliżającej się zagłady.

Wieść o odrodzeniu Kajtka dotarł do Wojciecha, który pomimo wcześniejszego zwycięstwa miał poczucie odpowiedzialności za ochronę krainy, którą niegdyś nazywał domem.
Wiedział jednak, że samotna walka z Kajtkiem będzie ryzykowna. Zdesperowany Wojciech wyruszył na poszukiwanie mądrego i starożytnego sojusznika, który pomógłby mu pokrzyżować nikczemne plany Kajtka. Jego poszukiwania doprowadziły go do mistycznego szepczącego lasu, gdzie plotki mówiły o mądrym, starym magicznym-żabim czarodzieju imieniem Doriandorian. Legenda głosiła, że Doriandorian posiadał wiedzę o starożytnych zaklęciach i mądrość potrzebną do pokonania nawet najciemniejszego z przeciwników.

Wojciech szedł przez gęste listopie, aż natknął się na spokojny staw, w którym rezydował magiczny-żabi czarodziej. Doriandorian oczami błyszczącymi wiekami wiedzy słuchał, jak Wojciech opowiadał historię swojej przemiany, zemsty Kajtka i zbliżającego się zagrożenia wiszącego nad zaczarowaną krainą. Mądry żabi czarodziej z powagą pokiwał głową zdając sobie sprawę z powagi sytuacji. Rozumiejąc, że muszą działać szybko.

Five Night At Balls (Koloryzowane)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz