ağır sözler :)

351 8 15
                                    

Biz gülüşümüz olay yerinde bıraktık memur bey.

Hoşçakal'ı boşver sen burdan dümdüz siktir git.

Zamanında Kıymetimi Bilmeyenlere
Ne Tekrarım Olur Nede Özetim.

Yaşıyorum ama tiryakisi değilim hayatın.

Peşinden koşacağımı düşünüyorsan, arkana bakma, hayaI kırıkIığına uğrarsın!

Ben Seni Allaha Emanet Etmiştim Elin Piçine Değil.

Eğer Fetullah Cennete Giderse..?
Ben Cehenneme Gitmeye Raziyim!!

Aslında Herkese Hak Ettiği Davranacaksın'da
Olmuyor İşte Allah Korkusu Var . . !

Kaleyi sattım, filler isyanda, vezir intihar etti. Bu arada atları da serbest bıraktım. Çevremdeki piyonlardan zaten medet ummadım şimdi şah olduğunu düşünen varsa buyursun hamle yapsın.

Keşke veteriner olsaydım, seni daha iyi anlardım. Demiş biri.

Yıllar geçse de üstünden,bitmeyecek bende ki sen.

Delikanlıyız diyenler çok geçti bu alemden, her ortama giren delikanlı sanmasın kendini aniden.

Benim sürdüğüm hayatın geri vitesi yok. Geçmişimi sadece dikiz aynasından seyrediyorum.

Sen benim adımı anamazsın. Bırak dost kalmayı, düşmanım bile olamazsın.

Hayır anlamıyorum yastığımla alıp veremediğin ne? Çeyizinden de çıkarmadık ki, bir yastıkta ağlıyoruz.

Bizden nefret edin çünkü sizden değiliz, arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz, dünyalarımız farklıdır anlaşamayacağız eminiz. Asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz.

Sen benim yerime bir başkasını koyabilirsin. Ama o başkası benim sana koyduğum gibi koyamaz.

Ne kadar acıdır ki; öve öve bitiremediğiniz aşkınızı, söve, söve bitirirsiniz.

Derdi olanın derdini dinleriz, dert çıkaranın derdi oluruz. Dalımızı kıranın ağacını kökünden sökeriz, milletin etiket olduğu yerde fiyatı biz koyarız.

Geciken ambulans gibisin mutluluk. Ben ölünce mi geleceksin anlamadım gitti.

Sen yanımda kal, bırak hayat masal olsun. Ben yinede dinlerim o masalı varsın yalan olsun

Hayatı torpilli yaşayanlardan değilim. Sadece her şeye rağmen gülmesini biliyorum.

Ağızdan ağza izmarit gibi gezmek olmaz, tek bir ciğere gireceksin. Seni de kimse benim gibi içine çekemeyecek, göreceksin.
Kaldırımları üzerimize yorgan gibi çektik. Bize bir adım gelene biz on adım gittik. Oksijenimiz sigara mineralimiz yavan ekmek. Kolay mı bu dünyada serseri damgası yemek? Kolay mı ki sence sevilmeden sevmek?

AĞIR SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin