[Hey yooooo bu benimim ilk kitabım
değil ismi ölülerin göz yaşı evet belki mantıklı ama kötü olacağını düşünüyorum ve kararımı yorumlarınız değiştirecek o zaman başlıyoruz]◾jack (başrolde üç kişi var jack 1 william 2 stella 3) kasabaya 4-5 sene önce lise hayatı için başladığı kasabaya resmen bir bağımlı gibi yapışmış bırakamıyordu bu yollardan geçerken 2 arkadaşı stella ile william da onunlaydı hepsi içine kapalı toxic değil emo değil ama onun gibi tiplerdir liseyi bitirmiş üniversite hayatına başlayacaklardı bu onlar için çok iyi bir şeydi ve biliyormusunuz hiçbiri ailesini tanımıyordu çünkü onlar ülkesinde kural olmayan yerlerde doğmuştu bu ülke lavunel di (attım inşallah böyle bir yer yoktur) orası kuralı bile adam akıllı hatırlamıyor iken nasıl öyle bir yerde doğumumuzu istemişlerdi ki tabii orası yetimlerin sokakta direnmesi bile cezası olmayan biryer ve ailemiz bize diğer yetimler bakar diye bıraktı en azından bizi mutlu eden bir hayatımız olmuştu bir birimizi ordan tanıyordum lavunel de yaşayan biri şuradan geçse adı neyse ne işte yolda konuşmaya başlarız şimdi orda yaşayan çoğu insan bizimle beraber normal zenginlikte insanlar lavunel çoğu turistik bir yere sahip olduğundan bazı kişiler zengin olup çıktı ordan ne bir birini öldüren ne de ölen kişi sayısı fazla sayılmazdı yani ülkeden gitmeden önce çıkan katil olayından sonra ama jack kendi ülkesi yerine hayatına düz çizgiler atmayı devam ettiriyordu bir olay olduğunda geride kalırdı çünkü jack bunu önemsemez ve dinlemezdi sadece kafasını öne eğer yürümeye devam ederdi o bundan bayağı keyif alırdı ama arkadaşları onun en değerli şeyiydi ne var geçer nede var geçirirdi o iyi ama ruhu ölmüş biriydi.Ama bu onu durdurmazdı durduramazdı sınav küçüklükten beri ona zırt gelir pırt gider bir olaydı üniversite onun için ne olabilirdi ki onlarda bunu hiç bilmiyorlardı belki de öğrenemiyeceklerdi hayat ne kadar saçma ise o kadar güzel yaşarsın işte bu da bizim gençlik yıllarımız dı...
(HATIRALARI UNUTMA)
Jack- rüyagibi ama sonradan kabus (sanırım yanlış yazdım)
Stella- ne oldu ki onu söylemeden devamı ne alaka
William- harbi boş mır mır edeceğine söylesene
Jack- sanırım rüya gördüm ama kabus gibiydi
William- ah her zaman öyle olur dostüm ne gördün söyle
Jack- lavunel'e geri dönüyorduk ve orda silahlı bir ekip tarafından öldürülüyordunuz
Stella- jack dostum çıkar şu yeri aklından artık(Bu arada bunlar lavunel'den uzak olan andola şehrinde bir köyde yaşıyorlar [bu şehrin adını da attım]
➖jack'in içi hala rahat etmiyordu üzgündü içi rahat değildi eski anıları ailesi ve diğer her şey Jack'i üzüyordu jack kızgınlık duygusunu unutmuştu içi sadece üzgün şeylere açıktı ailesini özlüyordu sonra Jack'in aklına bir şey geldi neden geri dönmek istemediler ki?...
-- üniversiteye girmek için tüm tatillerini resmen çöpe atmışlardı ama yine birşeyler olmamıştı ve üniversite sınavını kaybetmislerdi William ve stella çok önemsememişti çünkü daha bir liseyi nasıl seçerler onu bile bilmiyorlardı ama jack'ın kararı belliydi o lavunel'e illa ki gidecekti resmen emeği çöpe atılmıştı içten içe üzülüyordu ama asla yıkılmadı aslada yıkılmıyacaktı kararı saçmaydı lavunel ne kadar turistik bir yer olsada hakkında sadece 7-8 haber sitesi vardı ama hiç biri gerçeği yansıtmıyor ve resmen insanı gerçeklerden uzakta tutup oraya sürüklemeye başlıyor ve Jack artık dayanamadan bağırdı!
Jack- çocuklar demek ki üniversiteyi kazanamadık niye hala buradayız hadi biz buraya sadece lise için geldik gelin bu boş ve saçma hayatı gidip lavunel'de geçirelim sonuçta üniversiteye giriş sınavını geçemedik o zaman ne gerek var ki burda durup ikinci kaybedeceğiniz bir sınavaJack acayip söylediğinden kesin bir şekilde bağırarak konuştu stella ve william ne olduğunu zar zor anlamıştı ikiside Jack'a bakıp ne dediğine anlam vermeye çalışıyordu çünkü ordan hep nefret eden jack'ti oranın adını ağzına bile almayan Jack'ti oranın adını bile duymaktan nefret ediyordu şimdi ne olmuştu da böyle bir karar almıştı
1. BÖLÜM SONU
(Kısa oldu farkındayım yanlış varsa söyleyin¯\_(ツ)_/¯ iyi günler veya iyi akşamlar öpüldünüz 😘)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölülerin gözyaşı
Random3 liseli arkadaş lise hayatı için gittikleri köyde yaşamaya yıllarca alışan Jack bir anda nefret ettiği o ülkeye gitmek için tüm üniversite hayatı çöpe attı*aşk yok ona göre* eğer 5,10 kişi okursa devamını getirecem