1) "Poate o persoană să fie eroul tău într-o singurã zi?"
2) "De ce eroul meu se transformã în rãufãcãtor?"
3) "Universul e corect. Ceva ce ne-a fost dat...dar nu si lui."
4) "Esti cel mai bun elev din scoalã. De ce nu-l poti ajuta pe cel care se luptã cel mai mult?"
5) "Nimãnui nu-i place sã fie fortat sã facã lucruri care nu-i plac."
6) "Sper cã rãufãcãtorul se va rãzgândi si va deveni erou încã o datã."
7) "Cei mai buni prieteni ai tãi sunt cei pe care-i găsesti în liceu."
8) "E asa gresit să te nasti prost?"
9) "Văd că înălțimea nu contează când ești doborât. Să fii prea chipeș este problematic."
10) "De când m-am născut, nu m-am îndepărtat de nimeni niciodată."
11) " Complimentele conduc lumea."
12) "M-ai făcut să realizez că dragostea...e doar o fantezie. Doar sexul e real."
13) "Fără protecție, nu ai dragoste."
14) "Orice problemă are o soluție."
15) "Lumea asta nu mai vrea sã fiu prost pentru foarte mult timp."
16) "Când îti place cineva, totul la el va fi drãgut pentru tine."
17) Barbara Streisand : "Existã o parte din tine care rãmâne mereu un copil, indiferent cât de matur devii, cât de sofisticat sau obosit."
18) "Copilul tãu interior va fi mereu o parte din tine, indiferent cât de matur esti...sau cât de complicat ori obosit esti."
19) "Dacã dragostea e grea, vreau sã încerc lucruri simple, ca sexul."
20) "Etica separă binele de rău. Termenul thailandez e derivat din două cuvinte : "etichetă" si "virtute". Etica e regula pentru comportament. Virtutea e bunătatea morală. Pe scurt, etica înseamnă să ai simtul a ceea ce e corect si a ceea ce e gresit."
21) "Esti mereu asa, îngropat într-un roman. De aceea, viața ta nu merge cum trebuie."
22) "Mă face fericit doar să-l văd că luptă pentru ce vrea. Chiar dacă asta nu mă include si pe mine."
23) "Vreau ca el să stie că e singura lumină din viata mea."
24) "Dacă ne acceptăm reciproc diferențele și suntem gata să mergem împreună mai departe, nu contează cât de departe e linia de sosire."
25) "Promisiunile se bazează pe încredere. Ele ne oferă motivație. Ele ne inspiră. Nu contează unde te afli. Trebuie să-ți respecți partea ta de promisiune."
26) "Oamenii consideră că este acceptabil....atâta timp cât nu-i privește."
27) "Nu uitați : așteptările voastre sau dorințele bune...sunt forme de presiune."
YOU ARE READING
Angrenajul meu si halatul tãu.
ActionFaceți cunoștință cu Dr. Pai, un student deștept la medicină, fost șef al clubului academic al școlii. Nu are încredere în aspectul său fizic și, în cele din urmă, nu crede în IUBIRE. Itt, e un student chipeș la inginerie și fost șef al clubului spo...