Pengenalan

4.3K 46 5
                                    

Suriati anak yatim piatu yang berusia 19 tahun baru menamatkan STP ..orangnya sederhana bukan antara gadis2 dlm golongan yang menjadi idaman para jejaka, wajahnya agak berjerawat berkulit sawo matang, agak pendiam hanya ramah dengan org yang rapat denganya sahaja..bertudung agak labuh menutupi aset2 mekar yang mengunung sederhana..bersaiz 38b
Tinggi 164 berat 48 kg.
Pemakaian di rumah skirt labuh, kain batik dan seluar track , bertshirt muslimah dan baju blouse yg labuh..
Suka membaca novel, suka berangan tentang hubungan lelaki dan perempuan..

Tinggal bersama Abang kandungnya bernama Amran seorang duda tiada anak yang merupakan usahawan pekebun kecil yang mempunyai kebun ubi kayu dan tanaman kontan yang lain..
Amran berusia 35 tahun anak sulung dari 4 beradik, suriati yang bongsu, Zairi 31 yang ke 2 dan suriani 27 yang ke 3.. Zairi dan suriani tinggal di bandar S masing2 telah mendirikan rumahtangga dan berkerjaya sebagai guru..

Amran mempunyai 2 watak, di luar rumah di dilihat sebagai pemuda yang baik dan sopan, tetapi dia juga mempunyai watak hitam, seorang penggemar video2 luncah, mempunyai koleksi peribadi video luncah yang sering di tonton olehnya setiap malam..

Zairi 31 seorang guru bahasa inggeris mendirikan rumah tangga dengan suhana 29 seorang guru yang bertugas di sarawak dan masih belum mempunyai cahaya mata, berkulit hitam manis berpewatakan mulut manis dan romantik menjadi kegilaan pelajar perempuan di sekolah..

Suriani 27 juga seorang ustazah di sekolah menengah, mempunyai 2 orang anak..berkahwin dengan seorang kontraktor yang usianya lebih 30 tahun dari dirinya..

nanti kita sambung yaa

PKP Punya PasalWhere stories live. Discover now