{11}

141 106 7
                                    

Beste

Daha şoku yeni atlatıyordum. Koray yanımda oturuyor ama hemen gitmek için can atıyor gibiydi. Tabiii okyanusu görmesi gerek. Rüzgar sarılmayı bırakıp vücudunu kontrol ediyordu.

- birşeyin var mı?

- sadece bazı morarma ve yaralar var. Yani ciddi birşey yok

- hadi kalk hastaneye gidelim

- istemiyorum. Yada- gidelim okyanusu görmem lazım. Benim için neler yaptı. Şimdi her yeri yaralıdır. Hepsi benim yüzümden...
Koray
- senin yüzünden değil birazdan polisler gelince gidicez. O beyinsiz ....leri de ben yapacaam!
Bukadar önemsiyorsa gitseydi karanlarla. Ay ben ne   düşünüyorum. Ayça ayağa kalktı. Rüzgarı kaldırdı.

- ölmüşler mi bakar mısın?

- tabi
İlk diğer korumalara baktı.
- buradakiler yaşıyor ama bazılarının yarası var. Hastaneye gitmeleri gerek
Ayça okyanusun kafasını duvarda deştiği adamı kontrol etmeye gitti. Görünce çığlık attı. Bu kadar iğrenç ve korkutucu olduğunu bilmiyordu. Ölü adamın yanına kustu.

- ah neden baktın ki? Gel dışarıya çıkalım temiz hava al.

- ööğğk çıkal- ööğğk

- tamam tamam sen bitir öyle
Koraya döndüm. Düşünceli şekilde ölü adama bakıyordu.

- o öldü ya Okyanusu hapise atarlarsa?

- yaptırmayız hem yapamazlar çünkü onları öldürmeye çalıştılar.
Nani Nani Nani Nani 🚓🚓🚓
Polisler gelmişti. Bizim gidebileceğimizi daha sonra ifademizin alınacağı söylendi. Tam çıkmadan önce babası uyandı.
Onun yanına gidip ayağımla kafasına ayağımla bastım. Aklıma daha çok acıtacak bir şey geldi. Gözüne girmiş makası tutup çevirmeye başladım. Öyle bir bağırıyordu ki. Bıraktım sanırım yeterliydi. aslında bu adama ne yapsak yetmez de neyse.

- sana bunları ödeteceğim. Sadece zamanı bekle.

- aaaaaaaaaaaaaaaa

- bağırma lan! Kulağım sağır oldu.
Dedim ve gidip arabaya bindim hızlıca hastaneye doğru yola çıktık.

Okyanus

Gözlerimi araladığımda hastanedeydim  ve başımda Karan vardı. Neler olduğunu hatırlamıyordum. Ama ruh olarak çökmüş gibi hissediyordum.

- bana ne oldu
Hemen bana döndü.
- uyandın mı ? İyi hissediyor musun?

- kafam... Çok aşırı ağrıyor ne oldu?

- hatırlamıyor musun? Kaçırıldınız ayçayla sonra...
Ah hatırladım
- şimdi hatırladım.
Yerimden kalkmaya çalıştım
- peki Ayça? O nerede?

- onlar gelmediler. Birazdan burda olurlar güzelim sen yat dinlen bak hasta da olma sen bana lazımsın
Kıkırdadım. Bundan zevk almış gibi gülümsedi.

- yoo

- ne yoo

- ben sana lazım değilim. Ve istemiyorum.

- tam da öylesin bak beni sinirlendirme gıdıklarım senii!
Gıdıklamak için elini yaklaştırdığı anda gülmeye başladım.

- sakin ol daha gıdıklamadım
Sandalyesini dahada yaklaştırdı. Bende bunu fırsat bilerek karnını gıdıkladım. Ve sonuç başarılı!

- hahaha yapma!

- bunu bildiğim iyi oldu ben de seni gıdıklarım.

- öyle mi küçük hanım
Dedi ve hiç durmadan gıdıkladı.

Mutluluğa Kaçış Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin