11.BÖLÜM | "Ruhum Ölürken Dahi Senden Azap Duyacak!"

2.2K 84 35
                                    


MultiMedya: Sezen Aksu - Tükeneceğiz

Keyifli Okumalar Dilerim...

Oy ve Yorumlarda düşüş görüyorum,tekrardan eski halimize dönelim,Sizden Ricam.

****

Kadın,gözlerini kısarak baktı adama.Karşısında normal,sağlıklı bir insan yoktu.Benzin kokusu arabanın içini esir almıştı.İğrenç koku burun deliklerine doluyor,ciğerlerine doğru yol alıyordu.

"Bana yaşattığın onca şeyden sonra seninle evleneceğimi düşünmen sadece aptallık olur! Senin başka bir kadından çocuğun olacak Ateş! Daha ne?! Daha ne istiyorsun ha?! Ben seninle evleneyim,sen bir onun yanına git bir benim yanıma gel! Hatta istersen ikinci karın olarak al o kadını! Bir gece onun yanında kalırsın bir gece benim yanımda! Nasıl olur,ister misin?!"

Adam,dilini dudaklarında gezdirerek ıslattı.Sesli bir nefes alıp verdi.

"Sana bana masal anlat demiyorum Su,sana sorduğum sorunun cevabını ver diyorum!"

"Çıkacaksın hayatımdan!" Kadının dudaklarının arasından çıkan kelimelerle sabır çekti adam.Kadın,sözlerine devam etti."Beni rahat bırakacaksın! Sen yaptıklarınla bu savaşı çoktan kaybettin anlıyor musun,çoktan kaybettin! Şimdi istersen o elindeki çakmağı ateşle ve biz burada diri diri yanalım! Lakin şunu unutma! Ruhum son nefesini verirken bile senden azap duyacak!" Yüzündeki o iğreltiyle baktı adama.Ve adam kadının ona ilk kez bu şekilde baktığına şahit oldu.O an anladı bu kadını tamamen kaybettiğini.Kadın,gözlerini ondan çekti kin ve nefretle."Evlenmeyeceğim seninle!" Adama bakmadan son sözünü de söyledi. "Burada diri diri yanar ölümü göze alırım ama seninle zinhar evlenmem! Asla duydun mu beni asla!"

"Madem ölmekten korkmuyorsun o halde burada can vereceksin! Lakin ben seninle gelmeyeceğim! Sen,bu sonsuz yolculuğa tek başına çıkacaksın!"

Adam henüz yeni bindiği arabadan inerken kadın ne olduğunu anlamaya çalıştı.Kendi tarafındaki kapıyı da açacaktı ki adamın elindeki kumandaya basmasıyla kapılar kilitlendi.Kadın dolu dolu olan gözlerini adama dikti.

Hayır,hayır bunu yapamazdı.

Bu kadar vicdansız olamazdı.

"Elveda sevgilim." Dudaklarını büzdü adam.Kadın onunla dalga geçtiğini sanıyordu ama fena halde yanılıyordu.Adamın şakası yoktu.Elindeki çakmağı çakarken diğer elini cebine attı ve telefonunu çıkardı.

"Seni her zaman sevdim Su lakin sen sevgime karşılık vermeyerek çok büyük bir hata yaptın.Bu hata da senin sonunu getirdi.Kalbimde her daim var olacaksın."

Kadının arabadaki çığlıklarına,çırpınışlarına kulaklarını sağır etti.Ona son bir şans vermişti ve Su her zaman ki gibi bu şansı elinin tersiyle itmişti.Ama sabrı tükenmişti artık adamın.Buraya kadardı.Madem onunla evlenmiyordu,o vakit elden gelen bir şey yoktu artık.

Elindeki çakmağı ansızın arabaya doğru attı.Saniyeler içerisinde alevler arabaya ulaştığında kadının çığlıkları yükselmeye başlamış,göz gözü görmez olmuştu.

Ateş,telefondan itfaiyenin numarasını tuşladı büyük bir soğukkanlılıkla.Telefonu kulağına koydu.Az sonra araması cevaplandı.Görevliye konumu söyleyerek yoldan geçerken bir arabanın yandığına şahit olduğunu,paniğe kapılarak hızla onları aradığını söylemişti.Itfaiye görevlisi en kısa sürede orada olacaklarını söylerken Ateş telefonu kapatmıştı.

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin