7 | Şemsiye

11 0 0
                                    



"İyi misiniz?"

Mahir karşımdaydı..
beni görmüştü.
Bu beni ilk görüşüydü ve ben berbat bir Haldeydim!

Hemen göz yaşlarımı sildim.

"E-Evet."

Kahretsin! Sesim titredi! Tabi titrer! Yıllardır sevdiğim Çoçuk karşımda ve beni gördü? Acaba hakkımda ne düşünüyordu?

"Emin misin? Pek iyi görünmüyorsun.."

Dedi ve yüzümü incelemeye başladı. Ay ne inceliyor şu anda? Kesin Sümüklü Salyalıydım ben! Rezillik!

"Burnun kıpkırmızı, ayni şekilde gözlerinin içi de ve göz yaşlarına ve sümüğüne de bakarsak ağlamış gibisin sanki?"

Utançtan yerin dibine girmek istedim!

"Sümük değil o! Yağmurun suyu.."

Sonda sesim kısık çıktığı için yüzünü biraz daha aşağıya eğdi. Eğme! Git! Berbat haldeyim! Hemde senin yüzünden! Sen ağlattın beni!

"Duyamadım?"

"Su diyorum Arkadaşım!"

Hafif güldü ve gözlerimin içine baktı. Allahım sana geliyorum? Laaaaannnn o nasıl bir Gülüüüşşşşşş?????
Tabi yüzüm o sırada içimin aksine aşırı ciddi. Ve berbat bir haldeydi!

"Tamam öyle olsun Birader. Biraz gerginsin sanırım?"

Dedi şakayla karışık ve bana elini uzattı. Şuna bak şuna! Bundan 5 dakika önce beni ağlatıyor ve şu an bana ilgi gösteriyor! Ay bayılacağım sanırım.

Hemen elini tutup kalktım. İlk elini tutuşum. İlk temasımız. Ve benim kalbim yerinden çıkmadı hala!

"Gergin değilim, sadece.."

Ve sonra ona baktım. Ne yapıyorum ben? Bide açıklama mı yapacağım.

"Yada gerginim."

Tekrar güldü şerefsiz! Öyle sersem sersem gülüyor, al şimdi kız buna, kızabilirsen!

"Dengesiz birisin sanırım.."

Sonrasında etrafına baktı.

"Neden ağladın? Yani eğer özel değilse?"

Allahımmmm çok kibar. Yiyeceğim!
Az önce pek de kibar değildi?
Sus! Orada beni tanımıyordu bile çoçuk!
Gökay bile sanıyordu avelim benim.

"Bir Arkadaş sinir etti de.."

Anladım dercesine kafasını salladı.

"Sende onu sinir et, herkesle anladığı dilden konuşmalısın bence."

Sonrasında bana Mendil uzattı. Mendilin üzerinde çiçekli desenler vardı. Ay Çiçek verdi bana.. çok tatlı... hemen aldım.

"Burnunu sil istersen."

Tatlı diyen iç sesime ben sokayım. Lan dalga mı geçiyor bu benle?

"Sağol ya.."

Diyip burnumu sildim, bunu yaparken bana ciddi ciddi baktı. Oldu olacak sümüğümü de göstereyim paşam! Gerçi gördü onu da..
O değilde Burnumu silerken, Burnumum acısını farkettim, yeniden hissettim. Umarım kırılmamıştır.

"Riça ederim."

Mahirin o erkeksi sesiyle acımı yurdumu unuttum. Onun gözlerine baktığımda hala burnuma baktığını gördüm. Beni ilk görüşünde de sümüğüme bakmak zorunda mı bu çocuk?

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin