Kitaptaki isimler yabancı olduğundan ve genellikle benim ürettiğim isimler olduğundan buraya bir isim listesi koymak istedim ve kitapta geçen tüm isimler ve yakında geçecek olan tüm isimlerin okunuşuna buradan ulaşabilirsiniz :)
Lio Crest= /lio krest/
Kayle Portak= /keyıl portak/
Tiffany= /tifani/
Ayrıca şunu da eklemek istiyorum; Bu kitabı yazmaya Mayıs ayında 'Damla' ve 'Deniz' adlı iki öğrencimin gazıyla başladım ve ilk bölümü 10 dakika içinde yazıp yayınlamıştım. Aslında aklımda uzun soluklu bir hikaye yoktu fakat daha sonra aslında çok güzel bir hikaye ortaya çıkarabileceğimi fark edip yazmaya devam ettim. Şimdi 'biz ne yapalım bunu' diyebilirsiniz ama demek istediğim, az önce bahsettiğim şey dolayısıyla bu kitaptaki her bölümü yayınlamadan hemen önce yazıyorum. Hali hazırda herhangi bir şey yok -kafamın içindeki plan dışında-. O yüzden uzun süre yazamadığım -ve eğer ileride yine böyle bir şey olursa- şimdiden özür dilerim :) Ama bir süredir bu kitabın üzerinde yoğunlaştığımdan böyle bir sorun olacağını sanmıyorum.
Son bir konu olarak, şu an için kitabı üç bölüm olarak düşünüyorum aklımda. İlk 10 bölüm Giriş (karakter analizi, tanıma ve sorunlar), diğer 10 bölüm Gelişme (sorunların çözümü ve yan karakterler) ve son 10 bölüm Sonuç (sorunların çözümlerinin sonuca bağlanması, yan karakterlerin ve ana karakterlerin finali-sonunda başlarına neler geldikleri-) Bunu burada söylememin nedeniyse; eğer kitabımın ilk 10 bölümünü beğendiyseniz, diğerlerini daha da çok seveceksiniz.
Sakın unutmayın! Kitabı okurken yaşamazsanız, zaten sevmezsiniz:)
Bu kitabı okuyan herkese iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofrenya
Paranormal"Bir gün adını bile hatırlayamayan biri olarak uyansanız ne yapardınız.. Peki ya inandığınız herşey zihninizin bir oyunuysa?.." Vote ve yorumları eksik etmeyin lütfen:)