Katrina Nanami
14
5'4Family: Unnamed Father (Dead), Unnamed Mother (Dead), Kento Nanami Older Brother (Alive).
Friends: Yuji Itador, Nobara Kugasaki, Maki Zenin, Toge Inumaki, Panda, Takashi Mitsuya, Takemichi Hangaki, Hinata Tachibana.
Best Friend: Hinata Tachibana, Megumi Fushiguro, Takashi Mitsuya, Takemichi Hangaki.
Love Interest: Megumi Fushiguro.
Takashi Mitsuya
15
5'7Family: Unnamed Mother (Alive), Luna Mitsuya Younger Sister (Alive), Mana Mitsuya Younger Sister (Alive).
Friends: Katrina Nanami, Hinata Tachibana, Takemichi Hangaki, Megumi Fushiguro, Yuji Itador, Nobara Kugasaki.
Best Friend: Katrina Nanami, Takemichi Hangaki, Hinata Tachibana.
Love Interest: Katrina Nanami.
Takemichi Hangaki
15
5'5Family: Unnamed Mother (Unknown), Unnamed Father (Unknown).
Friends: Katrina Nanami, Hinata Tachibana, Takashi Mitsuya, Megumi Fushiguro, Yuji Itador, Nobara Kugasaki.
Best friend: Katrina Nanami, Hinata Tachibana, Takashi Mitsuya.
Love Interest: Hinata Tachibana.
Hinata Tachibana
14
5'4Family: Ryoko Tachibana Mother (Alive), Masato Tachibana Father (Alive), Naoto Tachibana Younger Brother (Alive).
Friends: Katrina Nanami, Takemichi Hangaki, Takashi Mitsuya, Megumi Fushiguro, Yuji Itador, Nobara Kugasaki.
Best friend: Katrina Nanami, Takashi Mitsuya, Takemichi Hangaki.
Love Interest: (Before) Katrina Nanami,
(Now) Takemichi Hangaki.
YOU ARE READING
𝓕𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓜𝔂 𝓖𝓲𝓻𝓵 || 𝓜𝓮𝓰𝓾𝓶𝓲 𝓕𝓾𝓼𝓱𝓲𝓰𝓾𝓻𝓸
Ação⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎ This is a story about a girl and how she fell in love with a boy. This is the story of Katrina Nanami. ⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎