Jk: Hadi gel bakalım.
Arabasına doğru gidip bindiğimiz de yola koyulduk.
Kısa bir süre sonra AVM' ye gelmiştik. Ne yapacaktık burada?
Mi jee: Neden geldik buraya?
Jk: Sana elbise almaya.
Mi jee: Sebep?
Jk: Akşam seni bir yere götürecem. Ve benim seçtiğim kıyafet ile gelmeni istiyorum.
Mi jee: Tamam.
AVM'den içeri girip bir mağazaya girdik.
Jungkook elbiselere bakıyorken bende onu takip ediyordumElbiselere baktığımda ya mini ya da iddialı elbiseler vardı. Ben onları tasıyamazdım.
Jk: Buldum, gel bunu deni bi.
Jungkook'un elindeki elbiseye baktığımda güzeldi hemfe baya ama baya da kısaydı.
Jk: Beğendin mi?Mi jee: Güzelde... kısa değil mi?
Jk: Kimseden olmayacağı için giyebilirsin.
Kafamı sallayıp elindeki elbiseyi aldım ve deneme kabinine gittim.
Üzerimde güzel duruyordu.
Kabinden çıktığımda Jungkook saniyesinde beni sürmeye başlamıştı ve bu utanmasam sebep oluyordu.
Jk: Bir elbise bir kadına anca bu kadar yakışırdı. Çok güzel olmuşsun.
Mi jee: Teşekkür ederim ama çıkarsam iyi olacak.
Kabine girip elbiseyi çıkardım, üstümü giydikten sonra kabinin kilidini açıp dışarı çıktım.
Jungkook elbiseyi ödemek için kasaya giderken ben etrafı süzüyordum.
Jk: Hadi gidelim.
Jungkook elini belime atıp yürümeye başladı. Ona ayak uydurdum. Acaba bu sefer nereye gidiyorduk?
Jk: Bir şeyler içmek ister misin?
Mi jee: meyve suyu içtim şimdi tekrar bir şey içersem midem bulanır o yüzden hiç gerek yok.
Jungkook kafasını sallayıp bana arabanın kapısını açtı. Arabaya binip onu bekledim o da şoför koltuğuna oturduktan sonra yola koyuldu.
Mi jee: Bu sefer nereye gidiyoruz?
Jk: Sana göstermek istediğim bir yer var.
Mi jee: Neresi?
Jk: Sürpriz.
Yarım saat sonra bor villanın önüne gelmiştik.
Burası çok güzeldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA JEON JUNGKOOK
RomanceJeon Jungkook Kore'nin en büyük mafyalarından. 3 yıldır bir kıza saplantılı Jeon Jungkook' un sevdiği kız Mi jee. Mi jee' nin Ailesi öldü o yüzden Mi jee tek yaşıyor. Jungkook ile aynı okuldalar lise son Jk: Pantolonumu indirmeni istiyorum. Bunda ut...