Arkadaşlar lütfen emeğe saygı duyalım. Okuyanların yorum yapmaması bir yana oy bile vermediğini görüyorum. Sizden ricam okuduğunuz hikayeye saygı duymanız.
İyi okumalar
"Herkesin önünde Arin ile öyle konuşmamalıydı.""Biliyorum Jiwoo. Bazen cidden çirkinleşebiliyor. Elimizden ne gelir ki. Şirketin şartları iyi ve bize istediğimiz yolu açabilir. Şimdilik görmezden gelmek zorundayız." Dedi menajer. O da Bay Bang'a bayılmıyordu ama mecburiyet onu tutuyordu.
"Kızlarda albüm için oldukça heyecanlı umrarım Bighit bizi yarıyolda bırakmaz.
Sağlam bir promo ile albümü yayınlamak istiyoruz.""Merak etme bunun için ne kadar çaba sarf ettiğimi tahmin bile edemezsin."
&&
Odasının penceresinden dışarıyı izliyordu. Bazen herşeyden ve herkesten nefret ediyordu. Özellikle Bay Bang'ten. Herkesin içinde onu küçük düşürmeye çalışmıştı.
O kendini seviyordu vücudunu beğeniyordu bundan kime neydi ki.
Standartlar onu her zaman zorlamıştı. Küçük yaşımdan bu yana hep istenenden kilolu olmuştu. Bu akran zorbalığına uğramasına sebep olmuştu.
Onlarla başa çıkmış bu yaşa gelmişti. Herkesi alt edebileceğine inanırdı. Özgüveni yüksekti. Yetenekliydi. Güzeldi. Biraz kilo onu yıkmalarına sebep olamazdı.
"Onu kafaya takmıyorsun değil mi? Sen çok güzel bir kızsın unnie" Jia ablasına gerçek düşüncelerini iletiyordu.
"Merak etme Jia. Konumu önemli olsa da o kendini bilmezi kafaya takacak değilim."
Jia ve Arin aynı oda da kalıyordu. Diğer üç kız da başka bir odayı paylaşıyorlardı. Bts artık yurtta kalmadığından onların eski odaları kızlara verilmişti.
"Bazen her şeyi bırakıp gidesim geliyor. Unnie başa çıkabilecek miyiz?"
Dışarıya bakmayı bırakıp yatağında oturmuş olan Jia'ya baktı.
"Bak Jia kokay olacağını söylersem seni kandırmış olurum ama o kadar da zor olmayacak çünkü herkesin görmezden gelemeyeceği kadar yetenekliyiz. Bizi çamur atmak isteyenler olacak. Bitirmek isteyenler olacak ama sanatın iyiyse bir şekilde hayatta kalırsın bu böyledir."
"Keşke senin kadar özgüvenli olabilsem"
Arin güldü.
Yerde duran çantasını eline aldı.
"Sigara içebileceğim bir yer bulmalıyım"
"Yapma noona daha yeni uyarı almıştın. Rae sunbae seni öldürür."
"Korkarak yaşarsan hayat çok sıkıcı olur Jia. Ayrıca canım sıkılıyor. Bilmiyorum içmek iyi hissettiriyor."
"Jiwoo unnie duymasın. En alt katta sağ koridorun sonunda bir yer var. Bom boş ve iki penceresi var. Git orada iç. Kimse görmez seni" dedi Jia ama hayatta bazı şeylerden çokta emin olmamak gerekirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Фанфик"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."