Byl jsem zrovna na oddělení když dovezli nového pacienta.. volala mi sestra, že je to příbuznej našeho primáře, takže ho mám na starost...
„dobrý den doktore" pokýval jsem na pozdrav... podíval jsem se na pacienta a nestačil se divit bylo to malé dítě... mohlo mu být tak 3roky... vedle lehátka stal náš primář Kim Namjoon.
„Tae prosím tě udělej mu vyšetření měli jsme nehodu a já bych neměl je to můj syn"
Udiveně jsem koukal na Namjoona, podíval jsem se mu na levou ruku a prstýnek neměl...
Rozdal jsem úkoly a vzal Namjoona k sobě do ordinace...
Potřebuju osobní informace
Jmeno příjmení: Park Jimin
Datum narození: 13. října. 2020
Rodiče: Kim Namjoon a Kim Ji-soo
Alergie: ne
Hospitalizace : ne
„oki ještě něco co by jsem měl vědět? Jako třeba mám kontaktovat matku nebo někoho?" (hlavně nenápadně Tae :D)
Nam se na mě podíval a pousmál se „Tae sem doktor vím na co se normálně ptá..." lehce jsem se začervenal... „no co když jsme spolu posledně byli neřekl jsi mi že máš syna a ani že jsi ženatý" neubránil jsem se lehce dotčenému tónu...
Chytil mě za ruku, „Tae nemyslím si že bys šel semnou na rande kdybych ti řekl že jsem rozvedený, mám syna a ještě ho vychovávám... tak co jak by jsi reagoval?" koukal na mě, ale já se stále cítil dotčený... „to nemůžeš vědět... navíc to vypadá že jsem jediný kdo to neví..."Koukl jsem z okna a pak se otočil zpátky k Namovi...
„Tae no tak nezlob se na mě" pohladil mě po ruce... koukl jsem na něj...
Přemýšlel jsem vlastně nic tak hrozného neudělal, jen mi to prostě neřekl... otočil jsem se zpět na něj... „tohle dořešíme potom teď mi řekni co se stalo, že je Jimin tady..." povzdechl si... víc sem si ho prohlédl a viděl jsem šrám na jeho čele „navíc ty sám potřebuješ ošetřit"
Sáhl si na čelo..."jeli jsme za mojí mamou aby pohlídala Jimina, protože já mám psí službu. Někdo nezvládl řízení a narazil do nás, nic moc se nestalo auto mám na odpis ale my jsme vyvázli jakš takš dobře... Jiminova vyšetření jsou asi jen pro můj klid a proto že je malej..."
Promnul jsem si spánky a přemýšlel co mám já za směny... „oki až ho dovezou uvidíme."
Jimina dovezl zdravotní bratr a předal mi kartu
Jimina si vzal na klín Nam a já koukal na výsledky... „vypadá že mu nic není krom škrábance na čele to zalepím a je hotovo" koukl jsem na Jimina... „Jimini?" koukl na mě „půjdeš za mnou?" natáhl jsem ruku, Jimin odhodlaně vstal s tatínkových nohou a šel ke mně. Posadil jsem ho na stůl přede mě.
Vzal jsem náplast a vatový tampónek, prvně jsem mu to otřel a pak zalepil a mezi tím si sním povídal... řekl mi toho celkem dost. Jakože nemá maminku protože ho nemá ráda, tohle když mi říkal tak mi ho bylo nehorázně líto. Pak mi řekl že má jenom tatínka a že si chce hrát víc s tatínkem ale má moc práce. Pak mí řekl že chce být můj kamarád a jesi si s ním chci hrát...
ČTEŠ
BTS Jednodielovky.
Fiksi PenggemarČti a dozvíš se 💜 Je to BL málo kdy se objeví holka kluk (asi spíš nikdy)🤷 Píšeme to dvě pod každou kapitolou bude jméno spisovatelky 😈😈 Pokud nejsi připravený na 18+ nebo sprostá slova nečti to ☺️😜