Otvoren konkurs za primanje rukopisa

2.8K 61 10
                                    

Otvoreno za sve zemlje!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otvoreno za sve zemlje!

Andrea Kingston, dragulj naše književne zajednice, odlučila je podijeliti dio interliberske zarade kako bi podržala tiskanje knjige autora kojeg ćemo odabrati putem posebnog natječaja.

Andrea Kingston, koja sama sjaji kao zvijezda na književnom nebu, želi poduprijeti vašu strast za pisanjem i pružiti priliku da vaša riječ zaživi među koricama knjige. Ako vaše priče sjaje poput svjetionika, ako su vaše riječi tople poput dekice u hladnoj noći, i ako vaš humor može nasmijati čak i najozbiljnije književne kritičare, onda ste na pravom mjestu – na našem natječaju za primanje rukopisa!

Naklada Calliope i Andrea Kingston traže dragulje među hrpom rukopisa. Želimo nešto novo, nešto što će nas natjerati da kažemo: "Wow, ovo je čudo od teksta!"

Ako mislite da ste spremni zadiviti svijet svojim riječima, slobodno nam pošaljite svoj rukopis. Nemojte nas pitati je li nam potrebna još jedna priča o izgubljenim čarapama jer smo ih već pronašli u nekoliko stotina priča. Umjesto toga, iznenadite nas nečim što nas tjera da se smijemo na glas, ili možda čak da se zamislimo o dubokim životnim pitanjima dok jedemo kokice.

Obećavamo vam da ćemo pažljivo pročitati svaku riječ koju pošaljete, iako moramo priznati da će nam priče, koje uključuju tete koje vole popiti čašicu rakije ispod pulta, biti posebno privlačne. No nemojte se obeshrabriti ako vaša priča nije o nekom ultra zgodnom biznismenu ili o djevojci koja se zaljubila u prijatelja svog brata, priče svih žanrova su dobrodošle.

Uzmite svoje pero u ruke, sjednite za tipkovnicu i pokažite nam da ste vi taj čarobnjak riječi kojeg tražimo. Pošaljite nam svoj rukopis, jer tko zna, možda baš vi budete sljedeća nova zvijezda pod Nakladom Calliope.

Uvjeti su jednostavni:
1. puno druženja s nama u inboxu;
2. spremnost za online promocije
3. slanje rukopisa isključivo u wordu
4. dužina rukopisa do 135 000 riječi sa svim znakovima
5. spremnost na prilagodbu rukopisa na hrvatski jezik

S ljubavlju i nestrpljenjem,

Naklada Calliope & Andrea Kingston

P.S. Molimo vas da izbjegavate slanje rukopisa pomoću golubova jer smo već imali nekoliko incidenata s njihovim nestalim porukama. Email je ipak moderniji način!

Rukopise slati na sledecoj adresi:
calliope.urednistvo@gmail.com

ObaveštenjeWhere stories live. Discover now