36. bölüm-Pişmanlık

504 36 55
                                    

Songül'ün midesi çok kötüdür, beti-benzi atmış, lavabodan destek alarak ayakta durabiliyordur.

Songül: *iç ses*Hayır, hayır... Bebeğim, yok bir şey, iyiyiz. Bak baba da iyi, abla da iyi. Sen de iyisin? Bir şey olmayacak... Lütfen dayan birazcık daha. Çok güzel günler yaşayacağız daha birlikte, lütfen...

Songül haliyle korkuyordur, geçirdiği son birkaç hafta hiç kolay şeyler yaşamamıştır.

İçeriden Sadi seslenir.

Sadi: Karıcığım, çayları koyuyorum.

Songül zar zor seslenir.

Songül: Geliyorum.

Songül zor da olsa yüzünü yıkar. Kendine çeki düzen verip derin bir nefes alır ve birkaç dakika sonra içeriye gider.

Sadi: Karıcığım iyi misin?

Songül: İyiyim. Niye?

Sadi: Biraz solgun görünüyorsun, hasta falan mısın?

Songül: Yok ya, biraz yorgunum, ondandır. Bir de üşüttüm herhalde biraz.

Sadi: Aman dikkat et güzel karım benim, sana bir şey olmasın. Hastaneye gidelim mi?

Songül: Ya önemli bir şey yok, ufak bi soğuk algınlığı.

Sadi: Emin misin?

Songül: Eminim kocacığım, hadi başlayalım kahvaltımıza.

Sadi: Peki ama gün içinde bir şey olursa hemen haber ver tamam mı? Bak Fatma abla da yok, hemen haber ver. Gelirim hemen.

Songül: Tamamm, hadi başla kahvaltına, geç kalacaksın.

Sadi ve Songül kahvaltıya başlarlar. Songül'ün pek bir şey yememesi Sadi'nin gözünden kaçmaz ama karısını bunaltmamak için bir şey demez.

Sadi: Karıcığım ben çıkıyorum, bir şey olursa hemen ara tamam mı?

Songül: Tamam canım, hadi git geç kalacaksın.

Sadi: Tamam tamam. Ya şey... Sen bizimkilere ne demiştin? Bu rapor şeyinde falan?

Songül: Ha şey ya, grip dedim. Şimdi bizim dışımızda birinin haberi yoktu ya, bilmesinler diye.

Sadi: Tamamdır, iyi yapmışsın.

Sadi Songül'ü öper ve gider. Sadi gittikten bir süre sonra Busecik uyanır. Songül bugün izinlidir, kızı ile ilgilenir tüm gün. Arada halsizlik çökse de Buseciğe hiçbir şey belli etmemeye çalışıyordur.

Birkaç gün böyle geçer. Sadi'nin kontrol günü gelmiştir, beraber hastaneye giderler.

-giriş-

Sadi: Karıcığım sen bekle burada ben hemen gidip geleyim.

Songül: Niye ya, geleyim ben de?

Sadi: Yok, olmaz. Sen bekle burada. İçerisi mikrop kaynıyor, hem daha iyileşmedin, sana bir şey olursa dayanamam, sözümü dinle bir kere de ya?

Songül: İyi, tamam.

Sadi içeriye gider. Bu aralar biraz sırtında ağrı oluyordur, kötü bir şey varsa Songül üzülür diye onu yanında istememiştir. Sadi içeriye girdikten bir süre sonra Songül de kendi doktoruna gider, muayene olur. Doktor tanıdık olduğu için ve bekleyen kimse olmadığı için hemen muayene olmuştur.

Doktor: Songül Hanım, bebeğin durumu biraz daha iyi ama dediğim gibi kesinlikle kendinize dikkat etmeniz lazım. Ağrınız, kanamanız vs beklenmedik şeyler olursa lütfen hemen hastaneye gelin. Mide bulantılarınız ne durumda?

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin