Emmy mi ?

24 3 0
                                    

Sabah 09:13.Uyandım ve mutfağa gittim.Erzak azalıyordu.Mecburen azıcık bir kahvaltı yaptım.Hava fırtınalıydı.Çöl fırtınası olmasından korkuyorum.Odanın köşesinde bir kitap buldum.Kitabın adı"The Foult In Our Stars"yani"Aynı Yıldızın Altında"
Bu kitap gözüme güzel göründü.Yatağıma uzandım, daha kitabın kapağını açmıştım ki camdan odaya yansıyan bir gölgeyi farkettim.Hayaldir diyerek kitabıma döndüm.Ne de olsa yalnızlıktan kafayı yemiş olabilirim.Biraz sonra kapı o fırtınalı gecedeki gibi tıklatılmaya, aynı zamanda da tekmelenmeye başlandı.Hemen kapıya koştum.Kapıyı açtım.Daha yüzünü görmeden bana sarıldı Emmy diyerek."Ben Jhon hatırladın mı?"dedi.Sesi...ssi o fırtınalı gecedeki sesle aynıydı. Kollarını çektim üzerimden ve yüzüne baktım.Bir an şok oldum adam bayağı yakışıklıydı."Emmy"dedi tekrar."Ben Emmy değilim"dedim.Biz kapıda konuşurken fırtınanın etkisiyle gözüm kumla doldu.Adam...Yani Jhon kapıyı kapattı hemencecik.Beni mutfağa götürdü.Çünkü lavabo dışarıdydı.Hemen yüzümü yıkadı daha sonra bir kağıt havlu ile sildi."Geç"dedi"Biraz konuşalım"
Kabul ettim ne olduğunu anlamak için.Benim uyuduğum odaya gittik.O konuştu ben dinledim."Seni burada bırakmamam gerekirdi.Senin öldüğünü sanmıştım.Ama bi haber geldi bana.Ben o ara Texas'daydım.Fırtına olduğunu ve senin tek başınabir evde kaldığınıöğrendim.Senin fotoğrafını yolladılar.Bak bu bana yollanan fotoğraf bu da ilk tanıştığımımza çekldiğimiz fotoğraf"dedi.Fotoğraflara baktım,birbirine çok benziyordu ama dikkatli bakınca onun ve benim farklı olduğumuz anlaşılıyor.Muhtemelen Emmy'nin ölümü onu bayağı etkilemiş.Fırtına biraz dindi ve Jhon bahçeye gitti.Geri geldiğinde elinde iki yorgan ve bir yastık vardı.Yerde kendine bir yatak yaptı."Bu gece biraz erken uyumak bize iyi gekecek.İyi geceler aşkım dedi.Ben tedirgindim ama yatağıma uzandım ve uyumaya çalıştım.Bu adam buradayken uyumam neredeyse imkansız!

(Arkadaşlar devamı gelecek.Her 10 voteye yeni bölüm yazıyorum.Devamı bu bölümlerden daha güzel olacak.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.)

Aşk mı? O da ne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin