"Myślisz o tym samym co ja?" rozdział 9

7 0 0
                                    

Wyszłam z łazienki ubrana w lekką sukienkę na ramiączka, Ponieważ było bardzo gorące lato, a miałam przecież jeszcze dodatkowe ogrzewanie obok. [czytaj:Igor😂] Zrobiłam też lekki makijaż. Wychodząc z łazienki poczułam na sobie wzrok Igora. Patrzył się na mnie, a raczej na moją dupę. Wiedziałam że ta kiecka jest na mnie trochę z któtka.

-czemu się na mnie patrzysz? -spytałam bruneta, a ten uśmiechnął się.

-nie mogę? -spytał.

-nie. -odpowiedziałam i się zaśmiałam.

Chłopak wstaje przyciąga mnie do siebie i lekko muska moje usta.

-mmm -mruczę mu w usta.

-chcesz jutro nie wstać z łóżka? -spytał.

-No nie wiem. -mruknęłam.

-chyba chcesz. -zaczął mnie całować i chciał zdjąć ze mnie bluzkę ale nie pozwoliłam mu na to.

-nie Igor, nie teraz.

Chłopak zrobił smutną minkę, ale puścił mnie a ja poszłam do kuchni. Zrobiłam nam śniadanie.

^Miesiąc puźniej^

Obudziłam się rano z bólem brzucha. Chciało mi się wymiotować. Pobiegłam do łazienki wiedząc że już nie wytrzymam. Igor obudził się i przyszedł do mnie. Spojżał na mnie ze zmartwieniem i odgarnął moje włosy pomagając mi.

-co się stało? -spytał gdy już myłam twarz.

-nie wiem. Źle się czuje. -powiedziałam. Chłopak podszedł do mnie i mnie przytulił.

-miałem iść dzisiaj do studia ale zostanę z tobą.

-nie ja sobie poradzę, idź. Zadzwonie do Dominiki i Oli żeby przyszły.

-napewno? -spytał mnie.

-tak, leć do tego studia.

Brunet pocałował mnie i wyszedł z domu. Ja zadzwoniłam do dziewczyn i uszykowałam się. Po 20 minutach siedziałam z dziewczynami na kanapie. Rozmawiałyśmy na różne tematy. Nagle poczułam że znowu zbiera mi się na wymioty. Pobiegła do łazienki a dziewczyny za mną.

-ej, co się dzieje? -spytała Ola.

-nie wiem, od rana tak mam.

-Ola... Myślisz o tym samym co ja? -spytała dominika a ja patrzyłam na nią zdezorientowana.

-tak, ty jedź, ja z nią zostanę.


Jak myślicie co się stało?
Mam nadzieję że wam się podoba. Papa.

od nienawiści do miłości ~ReTo~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz